Fiberlys
Fra : Henrik Jensen

Dato : 18-11-02 22:42

Hej i gruppen

Er der nogen der har erfaringer med fiberlys?
Jeg tænker på at lave en "stjernehimmel" a la den der kan ses her:
http://www.halodan.dk/nyh/1.htm
Jeg synes ikke at jeg ellers er stødt på nogle gode links.
Og hvad med prisniveauet?

Pft.
--
Venlig hilsen / Best regards

Henrik Jensen

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 18-11-02 22:46

"Henrik Jensen" <henrik@ishuset.invalid> writes:

> Er der nogen der har erfaringer med fiberlys?
> Jeg tænker på at lave en "stjernehimmel" a la den der kan ses her:
> http://www.halodan.dk/nyh/1.htm

Det eneste sted i Danmark jeg har set det, er i en af de store saunaer
på den Permanente i Århus. Det giver et rigtig godt lys og det ser
meget hyggeligt ud. Jeg har også overvejet det, til når vi engang får
råd...

Hvad det har kostet ved jeg ikke, men det koster måske også mere, når
det skal installeres et sted der er op mod 95 grader varmt 2/3 af
døgnet.

Mvh Trine

http://www.usenet.dk
http://www.triane.dk, juletræer, dekorationsmateriale og julebutik

Fra : John Vedsegaard

Dato : 19-11-02 05:10

Tja, en halogenlampe, noget fiskesnøre og en glasplade, så fiskesnøren ikke
brænder varm. Eller noget i den retning koster vel ikke så meget.

Mon ikke fiskesnøre kan tåle 100 grader?

I øvrigt ser den med gulvet meget sjov ud.

Til store anlæg anvender man blæser kølede projektorer.

evt: Hold øje med, hvor et af bredbåndsselskaberne graver ledninger ned for
tiden
og smut så ud og klip lidt at rullen i nattens mulm og mørke

John Vedsegaard

Fra : Gert

Dato : 18-11-02 23:16

"Henrik Jensen" <henrik@ishuset.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.halodan.dk/nyh/1.htm
> Jeg synes ikke at jeg ellers er stødt på nogle gode links.

du kan finde priserne her
http://www.viborg-lysleder.dk/

Med Venlig Hilsen
Gert Ringholm Møller

Fra : sufos69

Dato : 12-02-03 15:57

"Gert" skrev d. 18-11-02 23:16 dette indlæg :

> "Henrik Jensen" <henrik@ishuset.invalid> skrev i en meddelelse

> du kan finde priserne her
> http://www.viborg-lysleder.dk/
>
> Med Venlig Hilsen
> Gert Ringholm Møller
>
> Hjemmesiden er blevet ændret til www.viborglysleder.dk ret fede ting
de kan lave faktisk. Til få penge.

Martin

http://www.kandu.dk/

Fra : Jørgen

Dato : 19-11-02 09:50

hej

en anden mulighed var måske diodelys

evt på www.diode.dk

hilsen jørgen

Fra : John Vedsegaard

Dato : 19-11-02 16:50

Det er ihvertfald en nem og billig løsning, den vil dog ikke være perfekt i
gulve.
Siden diode.dk indeholder kun billeder af en 4WD, en forstærker m. højtaler
og ikke andet.

John