T68i og T68ie
Fra : Palle Ravn

Dato : 18-11-02 21:58

Hvad er forskellen på T68i og T68ie ?

--
/Palle Ravn
Hurtige svar er altid gode

Fra : Peter Rongsted

Dato : 20-11-02 09:30

Palle Ravn <real@52G9Psleepy.dk> (slet 52G9P) wrote:

>Hvad er forskellen på T68i og T68ie ?

T68ie er den kinesiske version.

Peter

Fra : Claus

Dato : 20-11-02 14:20

de går i stykker efter 14 dage på hver deres måde...

fjern remove i min email adresse for at maile mig

Fra : BorreBoy

Dato : 21-11-02 12:50

"Claus" <claus@removekjerkegaard.dk> skrev i en meddelelse
> de går i stykker efter 14 dage på hver deres måde...

Latterlig bemærkning!

/Thomas.

Fra : Anders Hedegren

Dato : 21-11-02 14:55

BorreBoy <borreYYY@oncable.dk> wrote:

> "Claus" <claus@removekjerkegaard.dk> skrev i en meddelelse
>
> Latterlig bemærkning!

Det tør siges. Jeg har haft min T68m i over et år uden problemer. Jeg
fik udskiftet mit cover pga. en ridse men det var helt min egen skyld.
Jeg tror nogen mennesker er for klodsede med deres ting.

--
Anders Hedegren
http://iceduck.com + me@NOSPAMiceduck.com

Fra : Claus

Dato : 26-11-02 11:42

yeps, og jeg har haft min i 2 måneder hvoraf de 4 uger har været på værksted
over 2 omgange.

derfor min latterlige bemærkning - jeg hader den telefon!

Fra : BorreBoy

Dato : 26-11-02 13:14

> yeps, og jeg har haft min i 2 måneder hvoraf de 4 uger har været på
værksted
> over 2 omgange.
>
> derfor min latterlige bemærkning - jeg hader den telefon!

Jeg har haft min i 12 måneder, hvoraf 0 sekunder har været på værksted.
Du burde nok få din byttet...

Personligt synes jeg det er den fedeste telefon, jeg nogensinde har haft.

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 26-11-02 14:27

Claus wrote:
> yeps, og jeg har haft min i 2 måneder hvoraf de 4 uger har været på
> værksted over 2 omgange.
>
> derfor min latterlige bemærkning - jeg hader den telefon!

Jamen jeg vil da glæde bytte med min Nokia 6210 hvis du vil? Du kan også få
en Ericsson T28s med oveni.. Ingen alarm for min skyld...
zster87 [Snabela] hotmail.com

Mvh.
Hans-Jacob
OE feat. OE-Quotefix