nokia 7650?? microsoft SPV???.. læs mig!!!~
Fra : Jan Tovgaard

Dato : 18-11-02 21:54

Hejsa Alle!

jeg er på vej ud for at købe en ny mobilos... helst UDEN abonnement!...
da jeg har et godt billigt telmore abonnement!... jeg har tænkt på at købe
en mobil
som er fed... måske en 3000 -4000.. og vil lige høre om SPV'en og nokia 7650
er det bedste bud til prisen?? er der nogen der bedre kan anbefales???

og hvilken af de 2 er bedst!!!!

en bekendt har fortalt mig at SPV'en skulle være langsomt .. er det korrekt?

Kan den låses op af en kreidler:))

hilsen jan

Fra : Anders Grauballe

Dato : 19-11-02 08:05

"Jan Tovgaard" <tovgaard@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

>jeg har tænkt på at købe
> en mobil
> som er fed... måske en 3000 -4000.. og vil lige høre om SPV'en og nokia
7650

Jeg har en Nokia 7650 til salg hvis du skulle være interesseret?

/Anders

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 19-11-02 08:18

Jan Tovgaard <tovgaard@stofanet.dk> wrote
> [...]
7650
> er det bedste bud til prisen?? er der nogen der bedre kan anbefales???

Kommer helt an på hvad du går efter....hvis det er design/look så kunne
Motorola V70 være interessant....hvis det er mest
funktionalitet/brugevenlighed for pengene, så er SPV'en alle andre langt
overlegen.

> en bekendt har fortalt mig at SPV'en skulle være langsomt .. er det
korrekt?

Hmm....langsom...altså der går da et lille stykke tid, fra man trykker på en
menu til den faktisk dukker op....men det vænner man sig hurtigt til.
Smut evt forbi en forhandler og prøv at rode lidt med den.

> Kan den låses op af en kreidler:))

Dunno...

--
Mvh Henrik.

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 19-11-02 11:07

SPV'en kan pt. kun bruges med Orange hvis du vil have glæde af alle
funktionerne !

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 23-01-03 23:37

> Jan Tovgaard <tovgaard@stofanet.dk> wrote

> 7650
>
> Kommer helt an på hvad du går efter....hvis det er design/look så kunne
> Motorola V70 være interessant.

Næppe

> .hvis det er mest
> funktionalitet/brugevenlighed for pengene, så er SPV'en alle andre langt
> overlegen.

Han ved ikke hvad han snakker om. En SPV er så smækfyldt af fejl og mangler
og dårlige
hovsaløsninger at den i mine øjne er ubrugelig.

> korrekt?
>
> Hmm....langsom...altså der går da et lille stykke tid, fra man trykker på
en
> menu til den faktisk dukker op....men det vænner man sig hurtigt til.

Læs overstående. En Nokia 7650 overlegen er den ihvertfald ikke.
Spildtid og ventetid er noget man ihvertfald IKKE oplever på en 7650.
Der kommer menuer og skærme prompte frem når de skal.
Ikke noget unødvendigt nøl her.

> Smut evt forbi en forhandler og prøv at rode lidt med den.

Eller se på 7650. Den er klart at foretrække. Med sin danske ordbog og
muligheden for
brugbarhed er den KLART bedre en SPV. Den er måske lidt størrre men på den
anden side ligger den væsentligere
bedre i hånden end SPV og så er det trodsalt marginaler vi snakker om.
Farbeskærmen i 7650 er det bedste jeg længe har set.
Der er dømt valuta for pengene.

Den kan da købes helt uden simlås hos TDC.
for 3-4000 kr.

--
Gimme the rockin' Wicky

Fjern 1977 fra mailadresse hvis du vil sende mail til mig
Remove 1977 from the mailadress if you wish to send me mail directly.

Fra : Kasper Christensen

Dato : 24-01-03 09:53

> købe

Hej Jan.

Hvad vil du med de skrumler. DU skal da have en telefon som du lige kan
putte i lommen. De nævnte telefoner er jo så store at en taske til dem
er en rygsæk. Vi må finde en aften hvor vi kan spise sammen, så skal jeg
overbevise dig.

Mvh

Kasper
Viby J