Adressebog og skift fra en OsX mac til en ~
Fra : Asbjørn Måstrup Kris~

Dato : 18-11-02 20:53

Jeg har lige fået min nye Dual 867 MHz G4 ind af døren, og jeg må sige
at det ikke længere er så logisk at flytte filerne fra min gamle
computer til den nye, nu da de begger kører OsX (10.1.5 og 10.2) - der
var det altså en del mere logisk under Os 9 (eller også er det bare mig
der er ved at blive gammel)

Nåmmen jeg har da fået det meste til at virke, selv jeg f.eks. blev nødt
til at få iTunes til at importere sin egen musikmappe, før den opdagede,
at jeg havde kopieret ny musik ind i dens mappe.

Det eneste jeg ikke kan få til at virke er adressebogen.
Adressebog under Jaguar hedder 3.0.1 (v211) og den kan ikke læse eller
importere filen fra den gamle adressebog

- eller er der noget jeg har overset??

Med venlig hilsen
Asbjørn Måstrup Kristensen

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 18-11-02 21:03

Asbjørn Måstrup Kristensen <am.kristensenXXX@get2net.dk> wrote:

> Det eneste jeg ikke kan få til at virke er adressebogen.
> Adressebog under Jaguar hedder 3.0.1 (v211) og den kan ikke læse eller
> importere filen fra den gamle adressebog

Husker ikke helt hvorledes den gamle adressebog virkede, men er der
ingen eksport muligheder? Ellers mener jeg at man kan hive enkelte emner
ud på skrivebordet, evt flere på en gang, i vCard format. Disse kan
åbnes i den nyere adressebog ved at dobbeltklikke eller hive dem ind i
adressebogs vinduet.
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com