Hvad er VRM Modul? Eller Power Mosul
Fra : Thomas

Dato : 18-11-02 18:55

Hejsa!

Har stødt på betegnelsen VRM flere gange....
Er der nogen som kan fortælle mig hvad det betyder???

Hilsen
Thomas

Fra : Jonathan Stein

Dato : 18-11-02 22:16

Thomas wrote:

> Har stødt på betegnelsen VRM flere gange....
> Er der nogen som kan fortælle mig hvad det betyder???

Link nummer to(*) lyder som det mest sandsynlige, når du spørger i en
EDB-gruppe.

(*) På Google, naturligvis.

M.v.h.

Jonathan

http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : Henning

Dato : 19-11-02 12:48

On Mon, 18 Nov 2002 18:55:03 +0100, "Thomas" <tskovgaard@oncable.dk>
wrote:

>Hejsa!
>
>Har stødt på betegnelsen VRM flere gange....

Voltage regulator module - det lille spændingsmodul, som ofte sidder
løst ved siden af CPU'en.