Alternativer til T. Hansen i Århus?
Fra : Søren Rohde

Dato : 18-11-02 18:16

Hej - håber dette er den rette gruppe.

Jeg skal bruge noget holder til min telefon, og har ikke råd til at købe
original så en oplagt mulighed er T.Hansen. Men da jeg bor i Århus skal
jeg enten køre langt eller få varen leveret. Og jeg vil gerne se lidt på
sagerne inden jeg køber. Så mit spørgsmål er kort og godt om der ikke er en
alternativ forhandler af denne slags i Århus området - uden at der er tale
om (dyrt) originalt udtstyr? Det jeg skal bruge er i første omgang en holder
(måske holder/lader) samt monteringsbeslag for en Nokia 3310.

--
Mvh. Søren Rohde, Brabrand

Altid noget til salg på hjemmesiden:
http://home1.stofanet.dk/fam_rohde/

Fra : Søren Blom

Dato : 18-11-02 21:39

"Søren Rohde" <fam_rohdeHUND@mail1.stofanet.dk> skrev

> Jeg skal bruge noget holder til min telefon, og har ikke råd til at købe
> original
> Så mit spørgsmål er kort og godt om der ikke er en
> alternativ forhandler af denne slags i Århus området

Har du kikkede hos Harald-Nyborg, de har en butik på Tilst Søndervej 1 i
Tilst ?

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Søren Rohde

Dato : 20-11-02 10:20

> Har du kikkede hos Harald-Nyborg, de har en butik på Tilst Søndervej 1 i
> Tilst ?

Nej, for jeg anede ikke at de har den slags. Men tak for tippet, jeg kigger
forbi.

Tak for tippet!

Mvh. Søren