billig parfume
Fra : Nino2000

Dato : 18-11-02 18:24

Hejsa

Jeg roder mig for tiden ud i mange ting, men en af de bedre ting jeg har
gjort er faktisk at jeg var med til et Homeparty forleden dag. Der blev jeg
præsenteret for et firma som hedder LR International. De sælger alt inden
for parfume og kosmetik til både damer og herre. De sælger ikke mærkevarer,
men de bruger de samme ingredienser så resultatet er den samme duft, men man
får dobbelt så meget til den halve pris. Jeg har været så tilfreds med
resultatet at jeg er blevet sælger for deres produkter.

Som et lille udpluk af sortimentet så har jeg mulighed for at sende en liste
med alle parfumerne. Der kan man se hvad de hedder og hvilken kendt duft den
ligger op af.

Hvis du allerede nu er interesseret i at købe nogle af parfumerne, så
kontakt mig for at få prisen at vide. Hvis muligheden er der vil jeg gerne
fremvise/fremsende en duftprøve så du selv kan dufte, hvordan duften er på
netop din krop.

For at komme med et eksempel kan jeg sige at man i Matas kan få Laura
parfume til 265,- for 50 ml. Hos RL kan du få den parfume som ligger
99,99999% op af Laura som hedder Pseudonym til kun 199,-for 100ml. det er
under ½ pris!!

Der er mange mange andre gode produkter inden for LR som jeg synes lyder
godt selvom jeg ikke kan se det fra en kvindes synspunkt, da mange af
produkterne henvender sig til kvinder. Der er neglelak (uden acetone, som jo
nedbryder neglen) neglelak fjerner, make-up, creme, Solarie creme(så man
holder farven længere) samt fodbade salt, hvor man er 15 min kan skraber alt
død hud af, og efterlader foden som nyfødt og meget meget mere...

Nu skal jeg ikke lege hellig. ja jeg tjener sgu penge på at sælge parfumen
til dig. Det kan du også komme til. Meld dig som sælger hos mig, så kan du
købe de samme produkter -30% rabat. Du kan vælge at købe til dig selv heller
at sælge videre som jeg gør. Det er helt op til dig.

Du tjener penge på at sælge parfumen, men hvis du får sælgere under dig, så
tjener du også på dem hver gang de sælger noget. Så jo større net du har
under dig jo mere tjener du, og jo mere tjener jeg.. Denne organisation er
bygget på sådan en smart måde, at lige meget hvor mange mennesker du har
over dig så vil du ikke tjene mindre end dem så længe du har det samme antal
folk under dig som de har.

Det er et meget indviklet system som jeg vil forklare i detalje for dig hvis
du har lyst til at være sælger. I realiteten kan du have fem sælgere under
dig og så ellers ikke rører en finger, så vil du stadig tjene penge på det
de sælger. Det er sgu smart, jeg kunne ikke sige nej. Hvis jeg ikke vil
sælge noget er det jo op til mig, jeg tjener så bare ikke noget, foruden de
30% jeg får når jeg køber til mig selv.

Kontakt mig så finder vi ud af noget.

Håber at høre nærmere.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 18-11-02 19:51

Nino2000 wrote:

> Som et lille udpluk af sortimentet så har jeg mulighed for at sende en liste
> med alle parfumerne. Der kan man se hvad de hedder og hvilken kendt duft den
> ligger op af.

Bare du ikke sender den her. Reklamer - som dit indlæg - hører ikke til
i denne gruppe, men i en eller flere af markedsgrupperne. Tag et kig på
http://usenet.dk, hvor du kan læse mere om brugen af nyhedsgrupperne og
http://usenet.dk/grupper.pl, hvor du kan finde en liste over samtlige
grupper med links til hvad der er tilladt i dem. Du ska koncentrere dig
om dk.marked-grupperne.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Jacob

Dato : 18-11-02 20:13

Nino2000 wrote:
> Hejsa
Snip [reklame]

Hejsa Nino

dk.penge.investering. er ikke beregnet til at udsende reklamer i. Det kan
du selv se i fundatsen for gruppen her
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.penge.investering .Jeg kan se du
allerede har postet i dk.opslag, så du ved jo godt hvor du kan poste henne.
Det bedste ville
være hvis du kunne slette det indlæg du har sendt. Inde i Outlook Express
vælges Meddelelse -> Slet meddelelse. Bemærk at indlægget
ikke forsvinder fra de maskiner der allerede har hentet dit indlæg, læs evt.
mere under hjælp i Outlook Express

FUT: news:dk.admin.netikette hvilket betyder at svar på dette indlæg lander
i dk.admin.netikette

--
Jacob

Fra : Jacob

Dato : 18-11-02 20:59

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 19-11-02 12:29

"Nino2000" <Nino2000@mail.dk> wrote in message
> Hejsa

MLM....skam dig.

--
mvh/rg. From The Sum of all Fears:
Christian [In a Nuclear Arms depot in Russia, during an inspection]