Love Changes Everything
Fra : Frenjon

Dato : 18-11-02 18:37

"Love Changes changes Everything, love makes the world"

Det er det eneste jeg kan huske fra sangen - og nej det er ikke den fra Sarah Brightman eller Climie
Fisher (begge vist fra en musical af Andrew L. Webber)

Sidste i 80'erne først i 90'erne vil jeg selv tro..

Jeg tror faktisk ikke selve sangen hedder det i subject..
Har forsøgt at finde lyrics hvor det indgår..

Kan nogen sætte kunstner og titel på?

-Frenjon

Fra : Søren Rohde

Dato : 18-11-02 18:50

"Frenjon" <FrenjonNOSPAM@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg tror faktisk ikke selve sangen hedder det i subject..
> Har forsøgt at finde lyrics hvor det indgår..

Hej,

"I was only seventeen, when she looked at me that way..." Jo sangen hedder
Love Changes Everything, og er med duoen Climie Fisher. Stort hit dengang i
firserne. Hvis det ikke er den du mener så ved jeg det ikke - for den linie
du nævner er fra sangen med CF - prøv lige at lytte igen. Den ligger på
Kazaa sammen med samme titel fra Roger Whittaker, Big Fat Snake mv. Jeg tror
ikke at sangen med CF har noget at gøre med Andrew Lloyd Webber.

--
Mvh. Søren Rohde, Brabrand

Altid noget til salg på hjemmesiden:
http://home1.stofanet.dk/fam_rohde/

Fra : Lars Bernau

Dato : 18-11-02 19:11

In article <3dd92837$0$5781$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>,
fam_rohdeHUND@mail1.stofanet.dk says...
> [...]
> firserne. Hvis det ikke er den du mener så ved jeg det ikke - for den linie
> du nævner er fra sangen med CF - prøv lige at lytte igen.

Naaa !!! linien: "Love Changes changes Everything, love makes the
world" er ikke med i Climie Fishers fine sang. Der synges på skift:

"Love Changes changes Everything, love makes you fly" og

"Love Changes changes Everything, love makes the rules"

Men mon ikke der er tale om en hørefejl, og det faktisk er Climie
Fisher's sang. Årtallet passer også ok. (CF er fra 1988)

Og desuden har Love changes Everyting (Climie Fisher's) ikke været med i
en Andrew Lloyd Webber Musical. Mon ikke CF i denne forbindelse
forveksles med Michael Ball, der opnåede kommerciel success med Love
Changes Everything fra Aspects Of Love musicalen i 1989.

--
Lars Bernau
"Diskussioner ødelægges tit af folk,

Fra : Frenjon

Dato : 18-11-02 19:20

En huskefejl så.. Det er kun hvad jeg kan nønne selv :)

Melodien passer slet heller ikke - jeg er stadig overbevist om at det ikke stammer fra den Musical..
Hvis jeg da bare kunne huske lidt mere af den..

Mener bare det er et omkved i en anden sang som måske hedder noget helt andet..

-Frenjon

Fra : Frenjon

Dato : 18-11-02 19:36

Jeg må have hørt forkert første gang..

Det er Climie Fisher "versionen"
Tak til jer begge - forvirringen var stor da Google ikke ville give mig andre resultater end Climie
Fisher :)

Så lige på Google Groups at det faktisk er to personer.. der kan man bare se :)