/ Forside / Teknologi / Administrative / MS-Office / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
MS-Office
#NavnPoint
sion 18709
refi 14474
Klaudi 9389
Rosco40 5695
berpox 5456
dk 5398
webnoob 4919
Benjamin... 4870
o.v.n. 4637
10  EXTERMINA.. 4373
Problem med brugen af workgroup i Ms Proje~
Fra : Rex


Dato : 18-11-02 16:52

Jeg bruger Ms Project til et projekt med ca. 20 projektdeltagere. Til at
modtage timerapporteringer og nye estimater bruger jeg workgroups via mails.
Dvs. jeg sender en workgroup mail til projektdeltagerne en gang om uge med
deres opgaver og får så en mail retur til automatisk update i Ms Project
planen med deres forbrugte timer samt ny estimat. Mit problem er, at den
workgoup mail som jeg sender ud nu til projektdeltagerne nu allerede
indeholder de restrende timer fra Ms Project planen på hver eneste opgave
! - hvorfor nu det ? - i starten fungerede den som ønsket dvs. min workgroup
mail indeholdte opgaverne med felterne var til udfyldelse af timerne var
blanke, således at projektdeltagerne fyldet timer ind i et blankt felt.

mvh
Rex



 
 
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177560
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408941
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste