Andet multimedie
bentjuul 3670
Maya
Fra : Tonny Jensen

Dato : 18-11-02 16:27

Hej NG

Da jeg er ved at lære 3d modelerings programmet Maya, er jeg stødt på et
problem.

Jeg har en Box som jeg gerne vil ændre på så den har Kurver. Hvilket tool
skal jeg bruge?

Mvh
Tonny Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 20-11-02 15:19

> [...]
>problem.
>
>Jeg har en Box som jeg gerne vil ændre på så den har Kurver. Hvilket tool
Jeg bruger Strata3D, og der er en funktion der hedder "Belved", måske hedder
den det samme hos dig.

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S

Fra : Tonny Jensen

Dato : 20-11-02 15:39

<Thf> skrev i en meddelelse news:3dda294d.580124@dtext.news.tele.dk...

> Jeg bruger Strata3D, og der er en funktion der hedder "Belved", måske
hedder
> den det samme hos dig.
Jeg har Fundet ud af hvordan. Det var ikke noget speciel tool, men at man
skulle lave nogle punkter som man kan ændre deres location på.