Bruger ud Hamsteren?
Fra : Morten Brynjolf

Dato : 18-11-02 15:51

Hej!

Jeg tænke på hvor mange danske brugere der egentligt er i denne gruppe?

Hvor mange af jer har et indbyrdes newsfeed?

På forhånd tak.

Morten Brynjolf

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 18-11-02 16:09

Morten Brynjolf wrote:

> Jeg tænke på hvor mange danske brugere der egentligt er i denne gruppe?

Jeg er her, men jeg er 1/16-svensk, noget med en tipoldefar eller
deromkring..

> Hvor mange af jer har et indbyrdes newsfeed?

Jeg deler news med 4 andre biltosser..

--
Hygge..
Thomas

<http://carftp.com> - a library of car videos.

Fra : Dino

Dato : 18-11-02 17:02

Den 18-11 2002 skrev Thomas Strandtoft i
dk.edb.internet.software.mail+news:

> Jeg er her, men jeg er 1/16-svensk, noget med en tipoldefar eller
> deromkring..

Og der er (mindst) en der er 1/1-svensk! ;0)

--
Dino

Verdens største samling af danske
script og moduler til Hamsteren

<http://starcruiser.dk/hamstersiden/>

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 18-11-02 19:59

Morten Brynjolf skrev:

>Jeg tænke på hvor mange danske brugere der egentligt er i denne gruppe?

Godt spørgsmål, men mon ikke langt de fleste?

>Hvor mange af jer har et indbyrdes newsfeed?

Ikke egentligt feed, men det sker da, at andre henter lidt ved
Hamster.

En dansk gennemgang af Hamsterens opsætning:
http://www.kajsvenningsen.dk/opsat/ham-01.shtml

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 18-11-02 21:27

Morten Brynjolf <news@remove.brynjolf.nu> writes:

> Jeg tænke på hvor mange danske brugere der egentligt er i denne gruppe?

Jeg bruger ikke Hamster, men INN

> Hvor mange af jer har et indbyrdes newsfeed?

Jeg peerer med en flok andre news-junkies. Der står lidt om min server
på <http://news.bunk.cc/>, og hele vores kartel er beskrevet på
<http://pnx.dk/>.

--
Jacob - www.bunk.cc