Ny motor i modellen..
Fra : Jon Larsen

Dato : 18-11-02 15:24

Spørger lige herinde da der garanteret er nogen der har prøvet det før

Jeg vil skifte motor på min GSX-R 250'er... den kommer fra en anden GSX-R
250'er .. Skal jeg oplyse noget til nogen instanser ??? og så fald.. Hvad
skal jeg oplyse.... Motornr. er jo så ikke det samme som stelnr mere.. Hvad
med syn ??? det er vel ikke ne konstruktionsændring.. ikke mere end en rep
af motoren ville være....

--
Jon Larsen
Gixxer 250

Fra : lange

Dato : 18-11-02 15:54

> [...]
Hvad
> med syn ??? det er vel ikke ne konstruktionsændring.. ikke mere end en rep

Nej motornummer og stelnummer skal ikke følges af. Det kræver ikke syn hvis
den nye motor er 'identisk' med den gamle.

Men sørg lige for at have en kvittering på den nye motor. Det vil være surt
at have indbygget motoren og så finde ud af at den var stjålet. Evt lav en
forespørgsel hos politiet på motornummer, de vil så se kvitteringen med
sælgers navn og addresse.

Lange

Fra : Søren Johansen

Dato : 18-11-02 15:57

"Jon Larsen" skrev:
> [...]
> som stelnr mere.. Hvad med syn ??? det er vel ikke ne
> konstruktionsændring.. ikke mere end en rep af motoren

Der er ingen myndigheder der skal have besked om det, så gå du roligt
i gang.

Der er iøvrigt flere mærker hvor motornr. og stelnr. ikke er det samme
fra "fødslen".

Mvh
Søren
888