Forum software
Fra : Søren Berg Glasius

Dato : 18-11-02 13:55

Hejsa java-rødder

Jeg søger et godt stykke openSource software til håndtering af et lille
debat-forum. Det skal - selv sagt - være skrevet i Java (Servlets/JSP).
Nogle gode forslag? Jeg har kik på jive, men det er ikke gratis - med mindre
jeg er heldig at få en non-kommerciel licens. Ovennævnte debat-forum er
intern og nonkommercielt (bare så der er stoppet for en tråd omkring dette
emne)

MVH
Søren

Fra : Michael Banzon