Sexchikanerede jeg Tor Nørretranders?
Fra : Bo Warming

Dato : 18-11-02 08:45

På sexmessen bad jeg Tor, hvis bog "Det generøse menneske" jeg roste,,
om at forklare nytte af onani - hans bog forklarerer at VI GØR ALT FOR
AT FÅ FISSE

Han havde intet svar, andet end at jeg burde "stikke en finger i jorden
når jeg stillede sådanne spørgsmål" hvilket ikke passer med bogens
budskab om ÅBENHED og mindre hemmelighedskræmmeri.
Frihed er godt - i små doser?
Er han snerpet og jeg anmasende?

Her mit indlæg på hans debatsite www.tor.dk
(hvis du ser svar på det, så gerne mail mig)

Darwin III = hop over hvor lavest?

_ Onani_ er ikke nem at få ind i det Trivers-Dawkins-system.

Mit bedste bud er, at når det for de fleste internetbrugere ikke lønner
sig at yde sit ypperste for andre, så er det billig, bivirkningsfri
narko at bruge kreativiteten til seje fantasier, der jo ofte er så gode
som fisse.

Vinderne , der får ægte fisse, har glæde at at tabere tilfredsstilles pr
surrogat.

Hvem kan føje andre aspekter til onani/porno aspektet, som Krog-Meyer og
Thielst på Bogmessen angreb - og psyke-eksperter kaldte Katja Kean for
"skitzofren" - hvorfor det had?

IØVRIGT mener jeg ikke at der er et fjendebillede i at få børn
kunstigt - gensplejsning er ihvertfald ikke blevet er særlig nyttigt
redskab til arvesygdomsbekæmpelse, og kloning, der nok kunne gøre gavn,
problematiseres. Tænk hvis grimme tabermødre købte klon-celle fra Ghita
Nørby og fik vinder-kønne børn? Markedsfrihed bør indføres, og måske
kloning vil give os tigerspring mod paradis-visionerne (som Tor er god
til)

--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N

Fra : Arne Jensen

Dato : 19-11-02 09:40

On Mon, 18 Nov 2002 08:45:00 +0100, "Bo Warming"
<XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> wrote:

>På sexmessen bad jeg Tor, hvis bog "Det generøse menneske" jeg roste,,
>om at forklare nytte af onani - hans bog forklarerer at VI GØR ALT FOR
>AT FÅ FISSE

Det vil jeg nu ikke give ham synderligt meget ret i.

> [...]
>når jeg stillede sådanne spørgsmål" hvilket ikke passer med bogens
>budskab om ÅBENHED og mindre hemmelighedskræmmeri.

Det er ikke sikkert at Tor har synderligt lyst til at stå på en
bogmesse og ytre sig om sine meninger om onani til en fremmed, så man
kan vel godt sige at du til en vis grad har været anmasende.

> [...]
>sig at yde sit ypperste for andre, så er det billig, bivirkningsfri
>narko at bruge kreativiteten til seje fantasier, der jo ofte er så gode

For det første er jeg ret sikker på de fleste internetbrugere har et
ganske normalt og tilfredsstillende sexliv hvor de får det fisse/pik
de nu har lyst til.. Om ikke andet så i hvert fald til en hvis grad.
For det andet har jeg aldrig opfattet onani som hverken narko eller
tilnærmelsesvis lige så godt som den virkelige vare!

>Vinderne , der får ægte fisse, har glæde at at tabere tilfredsstilles pr
>surrogat.
Sikke da noget ævl.
Jeg har godt nok ALDRIG spekuleret det fjerneste på om andre "fik
noget" når jeg har været sammen med en pige.. Der kredser mine tanker
udelukkend om det kvinden og jeg laver. Jeg har heller aldrig stået og
tænkt om en anden person: Du får ikke noget.. Det gør jeg!

Jeg kan overhovedet ikke på nogen måde sætte mig ind i din tankegang
på dette punkt.. Selv om det er personligt og (måske) kan opfattes som
en flame er jeg næsten nød til at spørge: Får du for lidt
fisse...Eller slet ingen?

> [...]
>Nørby og fik vinder-kønne børn? Markedsfrihed bør indføres, og måske
>kloning vil give os tigerspring mod paradis-visionerne (som Tor er god

Jeg mener personligt at kloning/gensplejsning er noget man bør træde
meget varsomt med.. Skulle du være i tvivl, så kig på usa hvor man
lystigt har helliget sig gensplejsede afgrøder i landbruget, og nu har
problemer med at det gensplejsede spreder sig til andre ting...

Venligst
Møffe

Fra : Bo Warming

Dato : 19-11-02 11:47

"Arne Jensen" <moeffe@mail.tdcadsl.dk> wrote in message > Det er ikke
sikkert at Tor har synderligt lyst til at stå på en
> bogmesse og ytre sig om sine meninger om onani til en fremmed, så man
> kan vel godt sige at du til en vis grad har været anmasende.

Når Tor N stikker næsen frem med en bog, der har som slogan og bærende
idee, at ER MAN KUNSTMALERL; SÅ MALER MAN FOR AT FÅ FISSE
og afslutningskapitlet er anbefaling af total åbenhed, ærlighed og væk
med alt snerperi

så er det ikke anmasende at stille et høfligt spørgsmål om et brist i
hans argumentation i spørgetiden

Porn er den mest brugte del af internettet, og paralel mellem onani og
narko som billig virkelighedsflugt er almindelig

> [...]
> udelukkend om det kvinden og jeg laver. Jeg har heller aldrig stået og
> tænkt om en anden person: Du får ikke noget.. Det gør jeg!

Kvinder lægger ikke så meget vægt på selve kysset, men det at hun giver
lyst til at manden vil kysse (dvs være ven) - og ligesom abers gensidige
pelssoignering handler om at etablere hakkeorden, så er det i sex
vigtigt at man har en partner, man er stolt af = har kærlighed til

> [...]
> lystigt har helliget sig gensplejsede afgrøder i landbruget, og nu har
> problemer med at det gensplejsede spreder sig til andre ting...

En 1000kr seddel på højkant, at du kan ikke give et eneste eksempel på
at nogen er blevet syge eller døde af gensplejsning, kloning,
reagensglasbørn, DNA-teknologi, kunstig befrugtning (dog er det lykkedes
læger ved sjusk at påføre AIDS ved insemination - een gang i
Australien).
Alarmerne er fup.