Mangler hjælp ang Dresinebanden
Fra : Ukendt

Dato : 17-11-02 23:25

Hej...
Jeg leder efter en sang af "Dresinebanden"
Den hedder enten "Spillemand" eller "Spillemanden"
Jeg er interesseret i at finde ud af om det er et ren dansk produceret
nummer, eller om det eventuelt er "lånt" og hvis det er, hvad er den
originale tittel.
På forhånd tak

Fra : Troels

Dato : 17-11-02 23:34

> [...]
> Jeg er interesseret i at finde ud af om det er et ren dansk produceret
> nummer, eller om det eventuelt er "lånt" og hvis det er, hvad er den

Hej

Det staves Dræsinebanden. På bibliotek.dk ser det ud til at Spillenmanden er
på En halvgammel sut. Du kan evt. prøve at få fat i coveret ved at låne den
på bibliotek og se hvad der står i credits'ene.

/Troels

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 18-11-02 15:11

Cowboy wrote:
> [...]
> Jeg er interesseret i at finde ud af om det er et ren dansk produceret
> nummer, eller om det eventuelt er "lånt" og hvis det er, hvad er den

Hej Cowboy
Prøv at klikke ind på http://www.draesinebanden.dk/
Det nummer du efterlyser er på deres nyeste....det ser ud som om det er en
af Andreas' egne
Der kan du også finde Andreas P Nielsen mailadresse, - skriv til ham og
spørg

/ Flying hotdogs

Fra : Ole Damgaard

Dato : 18-11-02 16:32

> Det nummer du efterlyser er på deres nyeste....det ser ud som om det er en
> af Andreas' egne

andreas p. nielsen har selv skrevet både tekst og musik til Spillemanden.
mvh ole