FZ50 Tegninger??
Fra : marke

Dato : 17-11-02 22:24

Jeg er i gang med at samle to fz'ere, og det kan godt være lidt
indviklet, så jeg ville blive meget glad hvis der er en der har sådan
nogle så gi' lige et kald. Jeg har ikke brug for Lednings-diagram!!!

PÅ FORHÅND TAK!

http://www.kandu.dk/

Fra : Jes Vestervang

Dato : 17-11-02 22:07

marke wrote:

> Jeg er i gang med at samle to fz'ere

Det er nok ikke FZ750'ere du snakker om, så prøv i dk.fritid.knallert...
--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : Jonas Holt

Dato : 17-11-02 23:09

> Det er nok ikke FZ750'ere du snakker om, så prøv i dk.fritid.knallert...

LOL - Nånå Jes, er vi lidt pirrelig efter cykelturen? Troede ellers trilleturen dulmede...

- Tak for en dajli tour (-:

Jonas Holt & CBR600F2

Fra : Jes Vestervang

Dato : 17-11-02 23:21

Jonas Holt wrote:

> LOL - Nånå Jes, er vi lidt pirrelig efter cykelturen?

Hehe, nej, det er jeg egentlig ikke. Der manglede måske en smiley. Jeg er
faktisk i rigtig godt humør, for det var dælme dejligt at komme ud at
køre... det er den bedste mc-tur jeg har kørt inden for de sidste 3 måneder
Al kørsel i den tid, har stort set været ligeudsagtig transportkørsel
:-/

> Troede ellers trilleturen dulmede...

Det gjorde den ihvertfald!

> - Tak for en dajli tour (-:

Selv tak Det var jo egentlig 'din' tur ...og nøjj, hvor var det
godt med æblekage og is!

--
mvh Jes Vestervang - der lige kørte 15-20 km mere ved 21-tiden
FZS600 - der har kørt 185 km idag