Er der en der kan fortælle mig hvad der fo~
Fra : Dennis

Dato : 17-11-02 22:08

Hejsa

Jeg spiller jævnligt MOHAA. Nu er der opstået en meget mærkeligt problem som
jeg vil høre om der ikke var nogle kloge hoveder derude som kan hjælpe mig
videre med.

Hvis jeg installere servicepakke 1 til xp kan jeg ikke spille mere. Den
kommer bare op med at der er sket en fejl og alt det der. Fjerner jeg opdate
til xp kan jeg igen.

Nogen der kan fortælle mig hvad der kan være galt?

Maksinen er følgende:
1333, K7S5A bundkort, 256 mb ram, Geforce 2
Kører som sagt xp.

Håber der er nogen der ud fra det kan hjælpe lidt videre. Jeg ved godt at
jeg bare kan lade være med at installere servicepakken men omvendt vil jeg
gerne have de nyeste opdateringer til min maskine.

Dennis

Fra : Luhmann

Dato : 18-11-02 01:25

> Nogen der kan fortælle mig hvad der kan være galt?

Ikke umiddelbart. Der har tilsyneladende været visse problemer med spil
efter installation af xp sp1 men jeg synes ikke at kunne finde et
endegyldigt svar. Det lader til at folks problemer ophører ved
geninstallation af relevante drivere til grafikkort, chipset etc. evt.
kombineret med en geninstallation af spillet. Hvis du geninstallerer MOHAA
så husk at køre en "cleaner" på registreringsdatabasen efter afinstallering
og så installer friskt.

Hvis det ikke hjælper kan du forsøge at poste din fejlmeddelelse, så kan det
være at det giver et hint.

--
Mvh. Joachim Lykke Andersen

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 18-11-02 14:08

Luhmann wrote:

> [...]
> afinstallering og så installer friskt.
>
> Hvis det ikke hjælper kan du forsøge at poste din fejlmeddelelse, så

Husk, at SP1 overskriver en række .dll-filer. Prøv at geninstallere ting som
grafikkort-drivere osv, og også spillet. Det kunne hjælpe.
Jeg selv har heldigvis ikke haft nogle problemer ved installation af SP1.

--
Jacob
Læger Uden Moralske Grænser: http://come.to/LUMG

Fra : Dennis

Dato : 18-11-02 23:20

"Jacob Skaaning" <jskaaning@email.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> grafikkort-drivere osv, og også spillet. Det kunne hjælpe.
> Jeg selv har heldigvis ikke haft nogle problemer ved installation af SP1.

Jeg takker og bukker mange gange for svaret. Da jeg geninstallerede min
driver til mit Geforce kørte det igen. Endnu engang mange tak.

Dennis