Warcraft 3 hjælp søges
Fra : Hans-Henrik Husen

Dato : 17-11-02 20:50

Hej,

Jeg er i (formentligt) sidste bane i The Undead kampagnen og skal forsvare
Kel'Thuzad i 30 min. (bane 8: Under the Burning Sky), men lige meget hvor
meget jeg skynder mig med at bygge forsvarerer, bliver jeg altid slået når
der er mellem 1-2 min. tilbage. Nogen fif til hvilke folk man skal satse på?

mvh
hans-henrik

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 18-11-02 05:03

"Hans-Henrik Husen" <hh.husen@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> der er mellem 1-2 min. tilbage. Nogen fif til hvilke folk man skal satse

Læg bombernme primært ovenover og til højre for troldmanden.. Det er et godt
forsvar.. Ellers skal du bare lave en MASSE små monsters til at forsvare
med...

Faktisk er banen slet ikek så svær.. Men sørg for at gemme, når der er ca. 5
minutter tilbage.. *S*

Fra : Simon Kamber

Dato : 20-11-02 19:07

On Sun, 17 Nov 2002 20:50:06 +0100, "Hans-Henrik Husen"
<hh.husen@get2net.dk> wrote:

> [...]
>der er mellem 1-2 min. tilbage. Nogen fif til hvilke folk man skal satse på?
Min metode var at skynde mig at haunte minen til højre for kel'thuzad.
Derefter byggede jeg forsvars-ziggurats, og byggede forsvar-ziggurats,
og byggede forsvars-ziggurats. Da de store angreb kom tror jeg jeg
havde to fulde cirkler af tårne rundt og hele summoning-sitet. Fejlede
dog også i første omgang og klarede den på "reduced difficulty"