Jomfru
Fra : seiko_@danbbs.dk

Dato : 17-11-02 20:11

Hej gruppe

Jeg har mødt en super sød pige på 23 , der af uransaglige årsager
stadig er jomfru. Men det skal der snart gøres noget ved.
Nu har jeg aldrig selv prøvet "sådan en" før, så hvordan sikrer jeg
mig at hun får en god første gangs oplevelse?

Det skal måske tilføjes at vi allerede har "leget" en del, og derfor
er godt fortrolige med hinanden.

Seiko

Fra : Henning

Dato : 19-11-02 00:50

seiko_@danbbs.dk wrote:
> Hej gruppe

> Det skal måske tilføjes at vi allerede har "leget" en del, og derfor
> er godt fortrolige med hinanden.

Når hun ønsker legen fortsætter med samleje, så er det bare om
at fortsætte med penis i stedet for fingre og hånd, for når du under
legen stikker fingre ind i hendes skede, er hun allerede udvidet,
våd og parat til en langsom, dvælende, måske "drillende" indføring
af penis, drillende på den måde, du presser blidt, trækker dig tilbage
og gentager igen og igen, stadig dybere og dybere, medens du
betragter hendes ansigt og fortæller hende hvor skønt hun føles,
det kommer også an på hvordan hun er når i dyrker petting, bliver
hun vild, ophidset og hurtigt orgasme opnåelse, vil hun måske have
du går hurtigere frem ved selve penetreringen, det er ikke sikkert
hun overhovedet har en mødom, det er der mange kvinder, der
ikke har i nævneværdig grad.
Kort sagt er hun til blid eller mere fast petting, udad reagerende,
kropslig og verbal nydende, eller stille, næsten tavst indadvendt
nydende?

Lad hende, situationen og dit eget instinkt råde

MVH
Henning

Fra : seiko_@danbbs.dk

Dato : 19-11-02 23:15

Tak for svaret. Det var også nogenlunde den (langsomme) fremgangsmåde
jeg havde regnet med. Har dog også overvejet at ligge på ryggen, så
hun kunne bestemme tempoet 100%.
Grunden til jeg skrev var mest frygten for at mødommen skulle skabe
problemer, og ville høre om der var nogle "do's and dont's" hvis det
skulle være tilfældet?
Men det handler nok alligevel i sidste ende, bare om at lade
instinktet råde.

Seiko

Fra : Mettemusen

Dato : 20-11-02 00:05

seiko_@danbbs.dk wrote in news:t2qftuctitu3bppma8r83ki4a2ann5tn4f@4ax.com:

> [...]
> Nu har jeg aldrig selv prøvet "sådan en" før, så hvordan sikrer jeg
> mig at hun får en god første gangs oplevelse?

Hmm hun må da være frigid når hun ikke har fået noget før.

Fra : Arne Jensen

Dato : 20-11-02 08:52

On Tue, 19 Nov 2002 23:05:24 +0000 (UTC), Mettemusen
<mette-musen@inet.uni2.dk> wrote:

>Hmm hun må da være frigid når hun ikke har fået noget før.

A hva' for en fisk?
Det er rent faktisk ikke alle der kaster sig ud på de vilde vover som
15-16 årrige. Måske har hun ikke mødt den søde fyr hun har tillid
til.. Måske hun ikke var den mest populære i klassen.. Måske hun ikke
har haft så travlt.. Måske hun tændte af på liderlige smarte fyre der
ikke kunne få stoppet deres lem op i hende hurtigt nok.. Måske hun
ikke har haft lyst til at rende på diskotek.. Måske hun har haft et
studie der optog hende mere end sex..
Mulighederne er mange.. Det betyder ikke at hun er frigid!

Det kunne meget vel betyde at hun har været bedre til at træffe valg
for sig selv end mange andre!

Derfor kan hun jo godt være sød, sexet og lækker med lyst til sex (med
den rette).

Tro mig det er alle der følger strømmen.. Hvorfor være en lemming?!

Og så lige et meget enkelt spørgsmål mht til en sætning jeg er stødt
på en del gange.. Hvad er det der med "at få noget"??

Handler sex ikke om at give og modtage?!
Imho handler det i hvert fald ikke om "at få noget"!

Til den oprindelige skribent vil jeg lige sige en enkelt ting:
Det sker i sjældne tilfælde at mødommen er så "sej" at det ikke lader
sig gøre at gennemtrænge den uden store smerter for pigen.. Det kan
lægen klare med et relativt simpelt indgreb der indbefatter et lille
snit. Ligeledes er det muligt hun slet ikke har nogen hymne.. Især
hvis hun har været meget aktiv med hensyn til idræt eller lign.. Eller
for den sags skyld hvis hun bruger tamponer.

Venligst
Møffe

Fra : Mettemusen

Dato : 21-11-02 02:18

Arne Jensen <moeffe@mail.tdcadsl.dk> wrote in

> Derfor kan hun jo godt være sexet og lækker
Det tror jeg ikke på

> Det sker i sjældne tilfælde at mødommen er så "sej" at det ikke lader
> sig gøre at gennemtrænge den uden store smerter for pigen..
Den skal bare "møffes" ind

Fra : Arne Jensen

Dato : 21-11-02 07:41

>Arne Jensen <moeffe@mail.tdcadsl.dk> wrote in

>Det tror jeg ikke på

Se det er jo sådan set dit problem!
Og heldigvis er smag og behag jo så forskellig.

Hvad der provokere mig rimeligt meget, er din nedladende og nærmest
flamende tone.

Eller rettere at du på påskud af andre sidder og griner.

Du virker ikke umiddelbart som nogen særligt sympatisk person.

Mht til mit "øgenavn" så kan du da godt få at vide hovr det stammer
fra.
Jeg har i en del år været fodermester/driftsleder i svinebesætninger..
Prøv at fjerne m'et.
Og nej at man har arbejdet på landet betyder ikke at man er en
uintelligent bonderøv fra 27 kartoffelrække.. Det giver faktisk en løn
de fleste vil være misundelige over!

Men det skulle der også lige laves lidt overfladisk og ligegyldig
humor over.. På bekostning af andre!

Møffe

Fra : Heidi

Dato : 21-11-02 07:44

"Arne Jensen" <moeffe@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news:mavotugjthfrrcvk8k01em31c739dhho1d@4ax.com...

> Hvad der provokere mig rimeligt meget, er din nedladende og nærmest
> flamende tone.

Og mon ikke det netop er hvad hun er? En troll, der bare skriver noget
for at provokere? Eller besvarer trolls normalt ikke folks svar på deres
indlæg?
Jeg har i hvert fald svært ved at tage sækken seriøst.
Ups sorry, kom vist lige til at skrive et grimt ord der - men mon ikke
"hun" kan bære det....

--
Mvh. Heidi
Her plejer der med store bogstaver at stå, at svar udbedes i gruppen,

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 21-11-02 10:53

Heidi wrote:

> [...]
> Jeg har i hvert fald svært ved at tage sækken seriøst.
> Ups sorry, kom vist lige til at skrive et grimt ord der - men mon ikke

hvis du bemærker så har "hun" reelt ikke svaret på noget, blot flamet en
smule mere...... jeg tror godt vi kan dømme troll.....

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Heidi

Dato : 21-11-02 18:00

Sabina Hertzum wrote:

> hvis du bemærker så har "hun" reelt ikke svaret på noget,
> blot flamet en smule mere...... jeg tror godt vi kan
> dømme troll.....

Eller også er det Annika og et-eller-andet-som-jeg-ikke-
kan-huske (sikkert fordi de var sådan nogle fjolser), som
har taget navneforandring

Fra : Per

Dato : 20-11-02 11:49

In article <areg3k$efb$1@sunsite.dk>, mette-musen@inet.uni2.dk says...

> Hmm hun må da være frigid når hun ikke har fået noget før.

Eller også er hun ikke bare et dyr der følger impulser, men et menneske
med følelser.

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-11-02 00:58

"Per" <hyp1999@hotmail_removethis_.com> wrote in message

> Eller også er hun ikke bare et dyr der følger impulser, men et
> menneske med følelser.

Og forskellen skulle være?

--
-Jens B.

Fra : Bo Warming

Dato : 24-11-02 02:42

> Og forskellen skulle være?
Spørger Perverse-Jens(omskåret og hærdet?) der tænder på, at pigers
skeder er tørre som sandpapir, så han kan hænge iturevne kondomer i sit
bælte som trofæ.Det ska ku mærkes. Og hun skal ikke tro hun er noget

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-11-02 03:18

"Bo Warming" <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> wrote in message

> Spørger Perverse-Jens(omskåret og hærdet?)

Hvad tror du selv?

> der tænder på, at pigers
> skeder er tørre som sandpapir,

Uhmmm.

> så han kan hænge iturevne kondomer i
> sit bælte som trofæ.Det ska ku mærkes. Og hun skal ikke tro hun er
> noget

Gu' ska' hun ej. Tag dén (klask) og dén (klask) og dén (klask) og ...

--
-Jens B