Tasker for CBR1000F
Fra : 2tal

Dato : 17-11-02 19:09

Hej alle. Jeg er netop kommet ind på denne site. Jeg har netop været ude
at prøvekøre hele dagen, og har nu bestemt mig for at købe den. Det er
en drøm at køre på. Jeg kommer til at mlg. et par tasker til Givi
Bagagebærer.
Kan sådan nogle finde brugt og skal det være nogle specielle tasker??

http://www.kandu.dk/

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 18-11-02 14:07

jeg har kørt cbr1000f i 2 år

med kappa bagage anlæg med 2x40 l tasker og en 48 l, det virker rimelig
godt, kan dog godt være lidt vobblen, hvis taskerne er tungt lastet ! men
med et simpelt beslag som man selv kan bukke kan dette undgås.
med det setup +tanktaske havde karin og jeg tøj, luftmadrass (uhmmfalsk
fløjel) 5 personers telt(plads nok til at parkere cyklen under forseglet
, 2 soveposer af normal størrelse, trankia, pumpe flere store låse
osv....

men aller gladest var jeg for min givi bagage bære, den skæmmer ikek cyklen
som kappa gør, og med en 48 liters taske monteret har der altid været plads
til det hele, på nær ferie turene.

Mvh
Lasse
Ex cbr1000f

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 18-11-02 15:43

"skal det være nogle specielle tasker"

Alle størrelser passer sammen, hvis man lige ser bort fra de billige til
knallerter og scootere.

Det er nogle rigtig gode tasker. Mine var vandtætte på Island (en ret go'
test), hvor meget andet som også skulle være vandtæt hurtig gav op

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Kent Sørensen

Dato : 30-12-02 11:17

Hej.

Jeg har et sæt Kappa 44lt liggende i helt sort som jeg lige har købt i
Tyskland, de har aldrig været monteret eller brugt, dem kan du få for 1200.-

Så lad høre fra dig hvis du er interesseret!

Kent
CBR1000