Jes V - Hvad mener du?
Fra : Hans L. Baldrian

Dato : 17-11-02 18:33

Richard Pade foreslår i mit indlæg om Mocal Olietermostater, at jeg spørger
dig om hvad du mener om DMI....

Det være hermed gjort!

Mvh

Hans

Fra : Jes Vestervang

Dato : 17-11-02 18:50

Hans L. Baldrian wrote:

> Richard Pade foreslår i mit indlæg om Mocal Olietermostater, at jeg
> spørger dig om hvad du mener om DMI....

Tjowæh, de forudsagde godt vejr her i nordjylland i god nok tid til at
Jonas Holt kunne planlægge en køretur, så her for tiden er jeg da ganske
godt tilfreds med dem

> Det være hermed gjort!

....og hermed er der svaret

--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : Hans L. Baldrian

Dato : 17-11-02 19:38

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Tjowæh, de forudsagde godt vejr her i nordjylland i god nok tid til at
> Jonas Holt kunne planlægge en køretur, så her for tiden er jeg da ganske
> godt tilfreds med dem

Hmmmmm - det har p.....øset, regnet hele dagen i KBH... Og jeg skulle jo
gerne have været en tur på landet og se på det hus jeg gerne ville købe...!
Og med udsigt til 13 (!) søndage hvor man ikke kan kører, er dt somom
abstinenserne begynder at melde sig!

mvh

Hans