Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvordan laver jeg en kalender?
Fra : Dennis

Dato : 17-11-02 18:30

Jeg har set nogen der laver en kalender med billeder af deres børn ect.
Hvordan gøres det? Er der et sted på nettet hvor man kan downloade en færdig
kalender for næste år hvor man selv kan indsætte billederne?

Dennis

Fra : U. Pedersen

Dato : 17-11-02 19:02

Dennis skrev:

> [...]
>Hvordan gøres det? Er der et sted på nettet hvor man kan downloade en færdig
>kalender for næste år hvor man selv kan indsætte billederne?

Hej Dennis

Jeg købte engang Micrografx Windows Draw, men mon ikke der findes
andre programmer der kan lave en kalender med billeder

U.P.

http://www.digifoto-nord.dk (min legeplads)

Fra : thl

Dato : 17-11-02 19:26

"Dennis" <cfs11807sletdette@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse news:ar8jib$6e5$2@news.cybercity.dk...
> [...]
> Hvordan gøres det? Er der et sted på nettet hvor man kan downloade en færdig
> kalender for næste år hvor man selv kan indsætte billederne?

http://www.simtel.net/pub/win95/calend/

mvh
Thorbjørn

Fra : ArJo

Dato : 18-11-02 16:36

'thl' havde følgende at sige :

> http://www.simtel.net/pub/win95/calend/

Er der så også nogen der ved hvor man køber den wire-o spiral til at
samle kalenderen med???

mvh
ArJo

Fra : U. Pedersen

Dato : 18-11-02 16:50

ArJo skrev:

>Er der så også nogen der ved hvor man køber den wire-o spiral til at
>samle kalenderen med???

Hvad med en boghandler ?

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 18-11-02 23:09

"ArJo" <not@to.know> skrev i en meddelelse

> Er der så også nogen der ved hvor man køber den wire-o spiral til at
> samle kalenderen med???

Dem kan du købe hos mig..
Eller en bog og papir forretning..
Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk
http://www.colourartphoto.no/index.html?cid=7&id=97

Fra : Kim Jeppesen

Dato : 21-11-02 09:27

Denne måneds udgave af Practical Photography viser blandt meget andet
hvordan man i PS kan lave en kalender - bladet er netop på gaden i DK og
koster ca. 75 kr.

Mvh Kim

Fra : Cloos

Dato : 20-11-02 20:42

næste år, hvor man selv kan indsætte billederne?

Ja: http://www.bento.ad.jp/freeware/english/calendar/download/index.html

Og så er den gratis

Men desværre ikke på dansk (ugen begynder med søndag). Eller rigtig, rigtig
god.

Mvh,
Steen Cloos.

Fra : U. Pedersen

Dato : 20-11-02 22:16

Cloos skrev:

>Men desværre ikke på dansk (ugen begynder med søndag). Eller rigtig, rigtig
>god.

Ugen begynder også om søndagen i danmark

Fra : Senior

Dato : 21-11-02 20:09

Jeg laver kalendere hvert år i Microsoft's PUBLISHER. Det er ret nemt og du
kan lave mange forskellige kalender typer.

mvh. Niels