GTA3 Hjælp!!!
Fra : Bjarne Lauridsen

Dato : 17-11-02 16:49

Jeg er kommet til den 3. ø, hvor den første mission ved telefonboxen er, at
jeg skal dræbe 20 et eller andet inden 2,5 min. Men jeg er ikke klar over
hvad eller hvem jeg skal dræbe, og min "stop timer" cheat virker ikke til
denne timer. Jeg har prøvet at skyde på alt og alle fra bilen, men den
registrerer ingen resultater...

Er der nogen der kan hjælpe mig med at komme videre, eller fortælle hvad jeg
skal gøre???

Mvh. Bjarne

Fra : rhizome

Dato : 17-11-02 17:54

<snip>
> Jeg er kommet til den 3. ø, hvor den første mission ved telefonboxen er,
at
> jeg skal dræbe 20 et eller andet inden 2,5 min.
<snip>

Du skal dræbe 20 bandemedlemmer - enten dem i de røde jakker, eller dem i de
lilla - kan ikke lige huske hvilke
/dennis

--
"Jeg har længtes mod Skibskatastrofer
Og mod Hærværk og pludselig Død."

http://home1.stofanet.dk/ausfahrt-design

Fra : MaRk

Dato : 17-11-02 21:30

Øvelse gør mester!
Jeg kan ikke huske hvordan jeg klarede den.

Fra : Ukendt

Dato : 17-11-02 23:36

>Jeg er kommet til den 3. ø, hvor den første mission ved telefonboxen er, at
>jeg skal dræbe 20 et eller andet inden 2,5 min. Men jeg er ikke klar over
>hvad eller hvem jeg skal dræbe ...

20 "et-eller-andet"? Er det mon ikke den mission, hvor man bliver
samlet op af Jamaica-fyrene, og så skal dræbe 20 Diabloer? Det lyder
som det er den. Diabloer er den bande der holde til på den første ø -
ved området bag ens hideout.

Mvh, Claus
--
I never apologize! I'm sorry, but that's the way I am.
- Homer Simpson

Fra : Nanna D. R.

Dato : 18-11-02 14:12

Du skal dræbe 20 purple nines med uzi via drive by!! -Dvs. dem der har lilla
jakker!
Desværre er denne mission forbundet med en kæmpe fejl, som gør at der IKKE
bliver genereret purple nines...
Se evt. mere på
http://www.gamefaqs.com

Nanna

Fra : Bjarne Lauridsen

Dato : 18-11-02 15:54

Er der nogen det er lykkedes for at komme igennem denne mission? Så hører
jeg gerne nogle fifs. Jeg synes jeg har prøvet at skyde dem i lilla jakke,
men den tæller ikke ned fra 20.

Bjarne

Fra : Nanna D. R.

Dato : 19-11-02 09:32

> Er der nogen det er lykkedes for at komme igennem denne mission? Så hører
> jeg gerne nogle fifs. Jeg synes jeg har prøvet at skyde dem i lilla jakke,
> men den tæller ikke ned fra 20.

Ja, jeg har løst den!
Er du sikker på at de 'dør'?? Prøv at køre langsomere forbi, mens du skyder
igennem -så burde de alle sammen, -eller ialtfald de fleste dø!
Du har styr på at køre, samtidig med at du skyder ?
Held og lykke
Nanna

Fra : Bjarne Lauridsen

Dato : 19-11-02 20:04

Måske ikke helt. Jeg har godt nok prøvet at køre langsomt og skyde samtidig,
men de falder ikke rigtig om...

Sker der noget ved at pløkke på alt og alle?

Fra : Bjarne Lauridsen

Dato : 19-11-02 20:36

Kan man ikke stoppe timeren i denne mission? Den trainer jeg har virker ikke
på denne timer.... Det kan ikke lykkes mig at skyde dem fra bilen, men hvis
jeg går ud af bilen og lokker nogle lilla jakke til og så pløkker løs på
bilen, dør de i eksplosionen, og den tæller ned. Problemet er bare at jeg
kun kan nå at dræbe ca. 10.

Der er vel ikke nogen der har et savegame lige hvor denne mission er
gennemført??? Den hedder Uzi Money.

Bjarne