Andet multimedie
bentjuul 3670
Divx film uden lyd?
Fra : Thomas Olsen

Dato : 17-11-02 15:26

Når jeg forsøger at afspille visse divx film hakker det, og der er ingen
lyd. Begge dele gør sig gældende i både divx afspilleren og Windows
Mediaplayer.

Nogle divX film virker helt fint.

Er der nogen der har et bud på hvad der kan være galt?

(undskyld hvis jeg er i den forkerte gruppe!)

Mvh.

Thomas

Fra : KNL DtP

Dato : 17-11-02 17:40

"Thomas Olsen" <thol@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der har et bud på hvad der kan være galt?

Tja, du kunne jo forsøge dig med Nimo-codec-pakken. Den har lidt af hvert...

http://www.btinternet.com/~nimosiro/

> (undskyld hvis jeg er i den forkerte gruppe!)

Du bude nok forsøge i news:dk.edb.videoredigering

--
MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk

Fra : Thomas Olsen

Dato : 17-11-02 18:38

Hej tak for fiffet

Nu har jeg prøvet, men det virker ikke.

Thomas

Fra : Madsen

Dato : 17-11-02 19:01

On Sun, 17 Nov 2002 18:38:16 +0100, "Thomas Olsen" <thol@get2net.dk>
wrote:

>Hej tak for fiffet
>
>Nu har jeg prøvet, men det virker ikke.

Huskede du at vælge diverse lyd codecs da du smed Nimo pakken ind ?
Der er adskillige som ikke kommer med i en standard installation,
f.eks. AC3 lyd som er meget brugt.

mvh Madsen

Fra : Madsen

Dato : 17-11-02 19:02

wrote:

>Hej tak for fiffet
>
>Nu har jeg prøvet, men det virker ikke.

du kan også prøve denne :
http://www.divx-digest.com/software/divx_total_pack.html

Fra : SJ

Dato : 22-11-02 21:37

Madsen <madsen@nomail.dk> wrote in

> du kan også prøve denne :
> http://www.divx-digest.com/software/divx_total_pack.html

Egentlig skal man ikke vælge Den nye Nimo Pack da den har adskillige
problemer! Sørg for at bruge Add/Remove (Tilføj/fjern) programmer of
fjern
alt Codec relateret! Derefter genstart og installer Nimo 5 Build 5 (Ikke
den nye Build 8) Vælg fuld install, men fjern Moonlight Scalar og DivX
G400 filterne da de fucker det hele op. Dette løser mange problemer!
Hvis det stadig ikke virker er din maskine for langsom! Opløsningerne
bliver større og større!!

Mvh Søren...