Binær newsreader, der kan alt dette ?
Fra : Streg

Dato : 17-11-02 14:38

Hej

Findes der en newsreader, primært til binære posts, der opfylder disse krav
?

1) Den skal selv kunne samle alle de enkelte bidder til en fil.

2) Der skal være mulighed for at sætte filerne i kø til senere automatisk
download.

3) YEnc understøttelse.

4) Gratis.

5) Det skal downloade automatisk, uden at jeg behøver andet end sætte den
igang, så den skal selv gemme filerne i en mappe efter mit valg.

6) Til windows-platform.

Jeg bruger pt XNews og det virker sådan set også fint. Jeg finder alle de
filer, jeg vil hente og putter dem i en kø. Så henter jeg en eller to køer
ad gangen. Problemet er bare, at jeg selv skal sætte dem igang for hver kø.
Og det går ikke bare at sætte at hente 10 køer på en gang, for Xnews
tillader kun 4 forbindelse på samme tid, og udbyderne har som regel også en
limit på hvor mange forbindelser man kan have åbne samtidigt.

Jeg vil egentlig bare kunne markere, hvad jeg vil have hentet, sætte den
igang med at hente, og så lave noget andet/gå hjem/gå væk, og så er det
hele klart, når jeg kommer tilbage til min pc.

Jeg kunne selvfølgelig godt selv bare prøve alle newsreader fra en ende af,
men hvis der er nogle, der allerede kender en newsreader, der kan dette
her, så er der jo ingen grund til at jeg spilder min tid på det.

på forhånd tak.

--
/Streg

ICQ: 1214544

Fra : Henning

Dato : 17-11-02 22:21

On 17 Nov 2002 13:37:43 GMT, Streg <streg@post1.tele.dk> wrote:

> [...]
>
>5) Det skal downloade automatisk, uden at jeg behøver andet end sætte den
>igang, så den skal selv gemme filerne i en mappe efter mit valg.

Forte Agent 1.92 kan det hele - bortset fra at være gratis...

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Leony

Dato : 18-11-02 12:04

"Streg" <streg@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Findes der en newsreader, primært til binære posts, der opfylder disse
krav

[snip] kravene

Prøv Grabit:
http://www.shemes.com/grabit/
eller Dialog:
http://www.40tude.com/dialog/

Hvis dette ikke er sagen så kan du finde masser af news readere på Tucows.
Så er det bare at prøve sig frem.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/