Pretty Woman
Fra : Michael Schrøder

Dato : 17-11-02 12:32

Kæresten og jeg er ikke enige om, hvilken by filmen foregår i. Hun siger
London, og jeg mener L.A. eller N.Y. London..! HA.....
Er der nogle, der kan hjælpe mig med at få ret....?

Michael

Fra : //Overby

Dato : 17-11-02 12:51

> Kæresten og jeg er ikke enige om, hvilken by filmen foregår i. Hun siger
> London, og jeg mener L.A. eller N.Y. London..! HA.....
> Er der nogle, der kan hjælpe mig med at få ret....?

Det foregår i L.A. - og jeg mener på et tidspunkt at Sunset Blvd. bliver
nævnt

Daniel

Fra : Martin Møller

Dato : 17-11-02 13:13

"//Overby" <daniel_FJERNES_@_FJERNES_overbyhansen.dk> skrev i en meddelelse

> Det foregår i L.A. - og jeg mener på et tidspunkt at Sunset Blvd. bliver
> nævnt

Julia Roberts handler jo også flere gange på Rodeo Drive som er den dyre
gade i Beverly Hills, L.A.

Martin

Fra : Ukendt

Dato : 17-11-02 13:40

>Kæresten og jeg er ikke enige om, hvilken by filmen foregår i. Hun siger
>London, og jeg mener L.A. eller N.Y. London..! HA.....
>Er der nogle, der kan hjælpe mig med at få ret....?

Edward is a rich, ruthless businessman who specializes in taking over
companies and then selling them off piece by piece. He travels to Los
Angeles for a business trip and decides to hire a prostitute.

Pretty Woman, Plot Summary for
<http://us.imdb.com/Plot?0100405>

Mvh, Claus
--
I never apologize! I'm sorry, but that's the way I am.
- Homer Simpson

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 17-11-02 13:51

Michael Schrøder <skjernvej38b@mail.dk> skrev:

> Kæresten og jeg er ikke enige om, hvilken by filmen foregår i. Hun
> siger London, og jeg mener L.A. eller N.Y. London..! HA.....
> Er der nogle, der kan hjælpe mig med at få ret....?

Jeg tror, hun tænker på Notting Hill, for du har ret.

--
Mark

Gæt et citat:
"Experience is one thing you can't get for nothing."
Det er ikke tilladt at bruge google

Fra : Peter B. Juul

Dato : 17-11-02 17:35

"Michael Schrøder" <skjernvej38b@mail.dk> writes:

> Kæresten og jeg er ikke enige om, hvilken by filmen foregår i. Hun siger
> London, og jeg mener L.A. eller N.Y. London..! HA.....
> Er der nogle, der kan hjælpe mig med at få ret....?

Filmen starter (og slutter?) med en "Welcome to Hollywood"-speak, som
næsten er klassisk.

Julia trækker på Hollywood Boulevard, så vidt jeg husker, hun bor på
Beverly Wilshire hotel og handler på Rodeo Drive.

Jeg tror næsten jeg vil sætte penge på at svaret er L.A

--
Peter B. Juul, o.-.o "I Århus putter de brun sovs på bøfsandwich!
The RockBear. ((^)) Jeg har selv oplevet det, og det fik mig næsten til

Fra : Michael Schrøder

Dato : 17-11-02 17:56

Takker for alle svarene.....
Uhmmm.....middag på Jensen's.

Michael

Fra : Mikael Eriksen

Dato : 17-11-02 19:47

Jensen's!!!! Skal vi gætte på, at du er fra provinsen - ingen spiser da der
frivilligt!

/mikael

Fra : Anders Hagstrøm

Dato : 18-11-02 02:31

"Mikael Eriksen" <mier@mail1.stofanet.dk> wrote

> Jensen's!!!! Skal vi gætte på, at du er fra provinsen - ingen spiser da
der
> frivilligt!

Findes Jensen's kun i provinsen?

Anders

Fra : Jens Thomsen

Dato : 18-11-02 10:43

"Anders Hagstrøm" <anders@woah.dk> skrev i en meddelelse

> Findes Jensen's kun i provinsen?

Næ. Men i hvert fald de københavnske franchises er kvalitetsmæssigt
bøffernes McDonalds. Og det er ikke ment på nogen som helst god måde.

MVH
Jens

Fra : Nicolai Zoffmann Hei~

Dato : 18-11-02 10:37

Jens Thomsen wrote:
> Næ. Men i hvert fald de københavnske franchises er kvalitetsmæssigt
> bøffernes McDonalds. Og det er ikke ment på nogen som helst god måde.

Hvordan skulle det at blive sammenlignet med McDonalds kunne være en god
ting?
hygge
Nicolai

Fra : Jens Thomsen

Dato : 18-11-02 11:04

"Nicolai Zoffmann Heiredal" <nicolai@heiredal.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan skulle det at blive sammenlignet med McDonalds kunne være en god
> ting?

Jeg kunne forestille mig, at der rent faktisk er folk, der holder af deres
produkter. Ellers ville kæden næppe have eksisteret i så mange år.

MVH
Jens

Fra : Anders Hagstrøm

Dato : 18-11-02 13:05

"Jens Thomsen" <nobody@home.dk> wrote

> Næ. Men i hvert fald de københavnske franchises er kvalitetsmæssigt
> bøffernes McDonalds. Og det er ikke ment på nogen som helst god måde.

Ok, jeg kunne bare ikke forstå, man måtte være fra provinsen for at spise på
Jensen's.
Jeg kan ikke forestille mig, at f.eks. jyder har dårligere smag end folk fra
hovedstaden, så jeg troede måske Jensen's havde lukket køkkenerne i KBH.

Anders

Fra : René Eske Jensen

Dato : 18-11-02 14:00

> "Jens Thomsen" <nobody@home.dk> wrote

Hmm. Det er lidt med Jensens som med THX godkendt udstyr; der findes bedre,
men man ved i det mindste hvad man får.

Mvh. René

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 17-11-02 19:59

Michael Schrøder <skjernvej38b@mail.dk> skrev:

> Takker for alle svarene.....
> Uhmmm.....middag på Jensen's.

Øh, jeg troede du vandt væddemålet.

--
Mark
Er du film buff? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Troels

Dato : 18-11-02 12:45

> Øh, jeg troede du vandt væddemålet.

Jeg forstod det som en invitation til alle dem der var behjælplig med svaret

/Troels

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 22-11-02 22:37

> Kæresten og jeg er ikke enige om, hvilken by filmen foregår i. Hun siger
> London, og jeg mener L.A. eller N.Y. London..! HA.....
> Er der nogle, der kan hjælpe mig med at få ret....?

SVJH slutter filmen med:
"Hollywood...what's your dream...?" etc, etc...