køb af mobil som skal unlockes.. pris?
Fra : Ukendt

Dato : 17-11-02 11:57

http://www.tele-k.dk/product.asp?product=130&page=1
http://www.tele-k.dk/product.asp?product=132&page=1

hvor meget vil det alt i alt koste mig at købe sådanne en fættere?. Jeg har
svært ved at forstå om man kun skal betale abb. oprettelsen eller om man
også skal betale pr. måned. Det koster 100kr at unlocke hos simlock.dk er
det billigt?

--
peet_dk was here... ICQ#71309759 Mail#peet@peet[dot]dk [dot]=.
http://www.peet.dk <- Nu også med edonkey guide!

Fra : Fischer

Dato : 17-11-02 12:34

> hvor meget vil det alt i alt koste mig at købe sådanne en fættere?
> Jeg har svært ved at forstå om man kun skal betale abb. oprettelsen
> eller om man også skal betale pr. måned.

Du skal betale oprettelsen + abonnement i mindst 6 måneder, hvor du kan
opsige abonnementet.

--
*Fischer
Finn's brugte Ericsson telefoner: http://ringetoner.finnkrogh.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 17-11-02 12:58

> Du skal betale oprettelsen + abonnement i mindst 6 måneder, hvor du kan
> opsige abonnementet.

dvs. eks den her:
Motorola V50 m/Telia Choice koster
499,00+50+(6*40) også unlocking ud over? Ca. 889kr. Alt i alt. Eller jeg
helt galt på den?

Fra : Ian

Dato : 17-11-02 13:06

"peet_dk" <nope> wrote in message ...

> dvs. eks den her:
> Motorola V50 m/Telia Choice koster
> 499,00+50+(6*40) også unlocking ud over? Ca. 889kr. Alt i alt. Eller jeg
> helt galt på den?

Næh, det har du helt ret i. Har selv købt telefon på samme måde.
Hvis du skal have det hele med i dine beregninger, skal du også huske
fragten.
Jeg kender ikke Telek's priser, men du kan nok godt lægge ca en 50'er til.

Mvh Ian

Fra : Basic Electronics

Dato : 17-11-02 15:43

"Ian" <ianbak@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Hej
Der er lige en ting du skal være klar over, de siger det selvfølgelig ikke i
butikken, men du kan nøjes med at sætte kryds i talefeltet på abb. Det er
netop derfor det hedder choice, så kan du ikke sms'e og så videre, men det
er jo også ligemeget, da du ikke skal bruge det, så er du nede på 25 pr
måned, men et rent sms abb kan man ikke få, medmindre man kan bevise man har
et særligt behov.
MVH Janus Olsen

Fra : Ian

Dato : 17-11-02 16:48

"Basic Electronics" <janus@basicelectronics.dk> wrote in message
> Der er lige en ting du skal være klar over, de siger det selvfølgelig ikke
> butikken, men du kan nøjes med at sætte kryds i talefeltet på abb.

Virkelig? Det vidste jeg sgu ikke... Det er de vist ikke _alt_ for flinke
til at oplyse når man bestiller, men det er da afgjort værd at tage med.

Mvh Ian

Fra : Ukendt

Dato : 17-11-02 17:30

okay, det kan være jeg vender tilbage senere for en guide hvor jeg skal
sætte krydsene ;)

Fra : GiWeo

Dato : 18-11-02 09:48

--

Lars Engelhardt - Hillerød - Denmark - engelhardt@os.dk
Masser af Links, Politiscanner og PMR-446 walkie på