modem & palm ?
Fra : [9000] thorkild niel~

Dato : 17-11-02 11:04

Hej!

Undskyld - måske er det for off-topic, men jeg kan ikke finde en dansk
palm-newsgroup:

Er der nogen af jer, der har erfaring med palms modem eller
mobiltelefonforbindelse her i DK?

--
------
Venlig hilsen

Teksten "bort" og "fjernes"
skal slettes fra min afsender-e-mailadresse.

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 17-11-02 20:21

"[9000] thorkild nielsen" <bortthorkild.j.nfjernes@stofanet.dk> writes:

> Er der nogen af jer, der har erfaring med palms modem eller
> mobiltelefonforbindelse her i DK?

Jeg bruger en Siemens ME-45 med en Palm Vx via infrarød uden
problemer. Der var lidt bøvl med indstillingerne i forbindelse med
opgradering til Palm OS 4.1, men jeg lavede en "custom profile" til
telefonen, og så virkede det igen. Jeg bruger GPRS og jeg har faktisk
aldrig prøvet CSD, men jeg kan ikke forestille mig, at det skulle
virke dårligere.

--
Thomas Bjorn Andersen - tbamacnewssNOSPAM200211@gen-v.net - ICQ:11413721
Al email sendt til denne adresse kan blive offentligtgjort.

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 17-11-02 22:10

[9000] thorkild nielsen <bortthorkild.j.nfjernes@stofanet.dk> wrote:

> Undskyld - måske er det for off-topic, men jeg kan ikke finde en dansk
> palm-newsgroup:

Du kunne evt. prøve "dk.edb.system.lomme-pc". Der snakkes der også om
Palm og mobil'er.

--
Mvh Nicolai Brandt
http://www.robra.dk