Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Problemer med kamera
Fra : Martin Mathiesen

Dato : 17-11-02 10:23

Hej..

Jeg har et Minolta Dynax 404si kamera til almindeligt husbehov. Det er dog
pludselig holdt op med at virke.

Det startede med at batterierne skulle skiftes (ifølge displayet). Som sagt
så gjort. Jeg købte 2 nye batterier og satte dem i. Men nu vil den ikke tage
billeder. Når det er mørkt aktiveres flashen ikke. Og når jeg tager et
billede skriver den ERR i displayet. Man skal så slukke kameraet og tænde
det igen inden det fungerer igen. Jeg har prøvet at tage objektivet af.
Spejlet derinde vipper ikke når man tager billeder. Og det er da vist
meningen er det ikke?

Er der nogle herinde der har en idé om hvad der kan være galt med mit ellers
så dejlige kamera?

MVH
Martin Mathiesen

PS: Svar venligst i nyhedsgruppen og ikke på mail!

Fra : Gizwiz

Dato : 18-11-02 00:38

Undskyld det oplagte svar, men... Batterierne vender forkert?

--Michael

Fra : Morten

Dato : 18-11-02 13:13

> Undskyld det oplagte svar, men... Batterierne vender forkert?

Undskyld det oplagte spørgsmål, men... hvordan skulle kameraet så virke
efter sluk/tænd?

P.S. Du må meget gerne skrive dit indlæg under det, du svarer på, samt
klippe den unødvendige tekst bort, da det letter læsningen betydeligt.

Mvh.
Morten

Fra : Gizwiz

Dato : 18-11-02 00:38