punktum/komma som decimalseparator
Fra : Kåre Rasmussen [8660~

Dato : 17-11-02 09:10

Hej allesammen

Jeg har følgende problem. Min execl (dansk version/office 2000) er sat op
til at bruge komma som decimalseparator og punktum som tusindetalsseparator,
men jeg vil egentlig gerne have det på den omvendte måde - hvordan ændrer
jeg det?

På forhånd tak

Mvh.
Kåre Rasmussen

Fra : Lars Klintholm

Dato : 17-11-02 09:33

Den 17 nov 2002 skrev Kåre Rasmussen [8660 Skanderborg] i
dk.edb.programpakker.ms-office:

> [...]
> sat op til at bruge komma som decimalseparator og punktum som
> tusindetalsseparator, men jeg vil egentlig gerne have det på den

Det kan du ikke umiddelbart i Excel 2000. Denne mulighed er først
kommet til i Excel 2002.

Din eneste mulighed er Windows Kontrolpanel, International, men
ændringer lavet her slår igennem på alle windows programmer.

LarsK