Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Inkjet fotopapir
Fra : Per Hansen

Dato : 17-11-02 01:53

Hej
Jeg har prøvet mange forskellige typer fotopapir til min HP 710 printer.
Aldi havde for nogle måneder siden fotopapir til meget billig pris. Jeg
prøvede noget der hed Inkjet fotopapir SATIN (15 ark 165 g/m2 2880 dpi)
resultatet ved uprintningen var noget af det bedste til min HP710 printer.
Jeg prøvede at ringe til Aldi om man kunne bestille mere eller en adresse
hvor man kunne købe produktet..ak! det kunne de ikke..jeg måtte vente og se
om der kom nye tilbud fra Aldi!!!
Spørgsmål: er der andre der har prøvet ovenstående papir og ved hvor det kan
købes???
VH PH

Fra : \(4690\) Claus Smith

Dato : 17-11-02 11:57

Jeg har brugt det fra Kodak, som jævnligt kan købes rundt omkring til
omkring kr. 40,- for en pakke.

Ganske udemærket til kontakt ark.

Claus Smith - Pigefotografen

www.pigefotografen.dk

Fra : Henrik Hougaard

Dato : 17-11-02 12:43

> [...]
se
> om der kom nye tilbud fra Aldi!!!
> Spørgsmål: er der andre der har prøvet ovenstående papir og ved hvor det

Har gjort et tilsvarende køb engang, men det var nu i Netto og papiret hed
Inkjet Pro Photo, og er ganske godt til min Hp 990cxi. Papiret var meget
billigt - vistnok 20 ark for 30 kr. . Importøren er APP Scandinavia A/S, som
har en hjemmeside (du kan finde den via Google).

Måske de kan henvise til en forhandler, hvor du kan prøve dette papir.
Desværre var det nok kun netto eller en af de andre discount butikker, der
kan sælge det så lave prise.

--
Henrik Hougaard
fam.hougaard@nospam.stofanet.dk