Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Medion cam. fra Føtex
Fra : BK

Dato : 16-11-02 23:18

Hej NG.
Er der nogen der ved hvor man kan finde lidt flere ops.
omkring det camera Føtex har på tilbud.! (Medion SX410z). Evt. test.
Kan ikke finde det på Medions hjemmeside.
Det kunne jo også være at der var en af jer der har købt det.!!
Er det mon ok eller hvad.??

Bo

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 17-11-02 00:56

"BK" <bokrag@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Kan ikke finde det på Medions hjemmeside.
> Det kunne jo også være at der var en af jer der har købt det.!!

Prøv på google at lede i nyhedsgrupperne på ovenstående. Se også efter Aldi
kamera, medion 9700 og 9725. Det er samme kamera. Jeg har selv det, som
kaldes 9725 og er godt tilfreds. Kender også andre som er tilfredse med det.
Men andre er aldeles uenige - selv om de fleste ikke selv har haft kameraet

Nu har jeg ikke set prisen i Føtex, men hvis du tilfældigvis skulle bo på
sydhavsøerne, så åbner Aldi en ny butik i Nysted på tirsdag. Der sælger de
kameraet til 2595 kr. som særtilbud. Normalprisen ved tidligere tilbud i
Aldi har ligget omkring 3300 kr.

Kurt