Netspil
Fra : Mac

Dato : 16-11-02 22:41

Hej Alle,

Vi er nogle stykker på mit arbejde der godt ville spille over netværket, er
der nogen der kunne anbefale et godt skydespil til netværk (fx. duke nukem)
Spillet må ikke kræve noget særligt da pc'erne kun har 8 MB grafikkort.

Mac

Fra : Erik

Dato : 17-11-02 00:09

"Mac" <m-l@sol.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Spillet må ikke kræve noget særligt da pc'erne kun har 8 MB grafikkort.

Prøv spillet Soldat, som vel nærmest er en blanding af counterstike
og worms.
Simpel grafik men fedt gameplay.
Det kan hentes her:
http://soldat.cyberion.pl/main.htm

--
Erik

Fra : Jesper Hylling

Dato : 17-11-02 04:00

> [...]
nukem)
> Spillet må ikke kræve noget særligt da pc'erne kun har 8 MB grafikkort.

Quake! Vel at mærke 1'eren. Verdens fedeste mutliplayerspil til dato IMO.

/Jesper

Fra : Flare

Dato : 18-11-02 00:46

> Quake! Vel at mærke 1'eren. Verdens fedeste mutliplayerspil til dato IMO.

Njaaaaaa (smag sag) vil nu sige et godt bud er Rogue Spear. Det har også
nogle år på bagen. Men GP er HELT i top i MP. Om det kan kører på din
maskine.....Det er vidst lige på grænsen.

Flare

Fra : MaRk

Dato : 18-11-02 18:46

>. Om det kan kører på din
> maskine.....Det er vidst lige på grænsen.

Det tror jeg sagtens det kan, har spillet det på en 4mb grafik, og det kørte
helt fint

Fra : Flare

Dato : 18-11-02 00:46