dataK udskift til flasher kabel?
Fra : WHaP

Dato : 16-11-02 21:33

hej

jeg har købt et M2bus universal Datakabel sæt [tjek evt
http://www.mobilkabler.dk/bestil.html] dvs. jeg ikke kan flashe, men det vil
jeg jo gerne kunne, så mit spørgsmål lyder på: kan man købe 1 kabel som
flashe men som også passer til de andre "adapter" kabler?? eller skal jeg ud
og invistere i et nyt sæt?

WHaP

Fra : Basic Electronics

Dato : 16-11-02 22:43

kan man købe 1 kabel som
> flasher men som også passer til de andre "adapter" kabler?? eller skal jeg
ud
> og invistere i et nyt sæt?
Hej
Det er det samme stik, så du skal bare bruge et flashkabel, som du så sætter
dine stik på
MVH Janus Olsen

Fra : Mobilkabler.dk

Dato : 17-11-02 13:02

Man skal bare have kabelstykket til printerporten også. Så kan du som Janus
siger, opgradere softwaren og bruge de adaptere du har i forvejen.

Mvh Thomas

Fra : WHaP

Dato : 17-11-02 19:24

okay tak.
men hvor kan disse kabler købes har kikket på et pr. stk men kan ikke rigtig
finde nogen ?

WHaP

Fra : Mobilkabler.dk

Dato : 20-11-02 23:40

Jeg har dem på lager.

vi kan godt finde en fornuftig pris på det.

Mvh Thomas