hvilken ruller???
Fra : chr.lunde

Dato : 16-11-02 20:11

jeg har ikke meget forstan på scooter....
jeg har lige skilt min vario ad
for at se om den der skive var taget ud eller om den sad der inu?
det er en jeg lige har købt
de ruller der sad i vario var slit flade/kantet
nu vil jeg lige høre jer ad
den er vel lovlig (skiven er taget og jeg tro også plumpen i udstøningen er
taget)
køre ca 55/60
hvilken ruller skal jeg købe gram?
ps der står ikke noget på dem der sider i nu
mvh lunde
chr.lunde

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 16-11-02 20:51

chr.lunde wrote:

> hvilken ruller skal jeg købe gram?
> ps der står ikke noget på dem der sider i nu

Prøv noget vildt.. prøv at spørge din forhandler! Men øh.. du skal nok
fortælle ham hvilen model/mærke din scooter er...

/Martin

Fra : chr.lunde

Dato : 16-11-02 23:24

ja ja ja ja kloge!!!!!
det er en honda vision 45
vil købe rullerne inde ved t.hansen
og de ved sku ikke en skid
så jeg håbede der var nogen her inde der kunne
hjælpe mig er der det?
mvh lunde

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 17-11-02 01:00

chr.lunde wrote:

> ja ja ja ja kloge!!!!!

Tja. Tankelæser er jeg ihvertfald _ikke_...

> det er en honda vision 45

Det skrev du jo ikke.

> vil købe rullerne inde ved t.hansen

Ok.

> og de ved sku ikke en skid

Burde de det?

> så jeg håbede der var nogen her inde der kunne
> hjælpe mig er der det?

Spørg din forhandler og køb hos T-Hansen hvis ingen herinde kan svare på
det.

/Martin

Fra : Tim Sørensen

Dato : 17-11-02 01:40

"chr.lunde" <christian.lunde@orangenet.dk> wrote
> vil købe rullerne inde ved t.hansen
> og de ved sku ikke en skid

T-Hansen har ingen mekanikkere.
De sælger blot skramlet.

Som Martin L. Johansen sagde:
> Prøv noget vildt.. prøv at spørge din forhandler!
> fortælle ham hvilen model/mærke din scooter er...

Eller din lokale knallert-pusher

--
Mvh.... Tim Sørensen
http://www.dondata.dk/

Fra : chr.lunde

Dato : 17-11-02 09:41

ok så prøver jeg det
men i skal aligevel have tak for hjælpen

Fra : Tim Sørensen

Dato : 17-11-02 11:33

"chr.lunde" <christian.lunde@orangenet.dk> wrote
> ok så prøver jeg det
> men i skal aligevel have tak for hjælpen

Hvis du stadig ikke har fundet ud af det, så
syntes jeg at du skal købe en håndfuld ruller.

De koster ikke så meget, og ved lidt eksperimenteren
skal du nok finde frem til den størrelse som du syntes
passer pedst til dig.

--
Mvh.... Tim Sørensen
http://www.dondata.dk/

Fra : chr.lunde

Dato : 17-11-02 15:16

er der ingen der ved hvad de standard rulle vejer?
i en honde vision 45

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 17-11-02 15:43

chr.lunde wrote:

> er der ingen der ved hvad de standard rulle vejer?
> i en honde vision 45
> "Tim Sørensen" <someone@microsoft.com> skrev i en meddelelse

Hvad?

/Martin

Fra : Almuligman

Dato : 17-11-02 18:25

"Martin L. Johansen" skrev d. 17-11-02 15:43 dette indlæg :
> [...]
Honda vision 45 bruger som standard 7.5 gram ( Har selv en) men 8.0 gram
kan også bruges.

http://www.kandu.dk/

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 17-11-02 18:17

"Almuligman" <Almuligman.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> Honda vision 45 bruger som standard 7.5 gram ( Har selv en) men 8.0 gram
> kan også bruges.

> http://www.kandu.dk/

Huh???
hvis du har svar drukner det rimelig meget i tekst!!

--
Michael Frederiksen
Kandu.dk virkelig?? Jeg kan godt selv!!

Fra : Almuligman

Dato : 17-11-02 19:02

"chr.lunde" skrev d. 16-11-02 20:11 dette indlæg :

> [...]
> køre ca 55/60
> hvilken ruller skal jeg købe gram?
> ps der står ikke noget på dem der sider i nu

Halløj igen !
Mit indlæg til dit spørgsmål ang. ruller til Honda Vision 45 blev vist
lidt indeklemt mellem linierne.
En Vision bruger 7.5 gram som standard men 8.0 går også fint ( har selv
en Vision )

http://www.kandu.dk/

Fra : chr.lunde

Dato : 17-11-02 19:08