Døre
Fra : Lars Fischer

Dato : 16-11-02 16:52

Hej Alle
Er der nogle der ved, om det er rigtigt, at reglen med at der skal være 2
døre fra bad til køkken/alrum, er lavet om så der kun skal være en dør.

Venlig Hilsen
Lars Fischer

Fra : Ghita

Dato : 16-11-02 19:53

I news:3dd669ab$0$2557$edfadb0f@dread12.news.tele.dk griflede Lars
Fischer:
> Hej Alle
> Er der nogle der ved, om det er rigtigt, at reglen med at der skal
> være 2 døre fra bad til køkken/alrum, er lavet om så der kun skal
> være en dør.

Mener at det har noget at gøre med hvor gammelt huset er.

--
God forjul...
Ghita
- Et LILLE juleønske er at se svar under det DU citerer...
TAK

Fra : Per H

Dato : 16-11-02 20:51

On Sat, 16 Nov 2002 16:52:23 +0100, "Lars Fischer"
<lars-fischer@adslhome.dk> skrev:

>Hej Alle
>Er der nogle der ved, om det er rigtigt, at reglen med at der skal være 2
>døre fra bad til køkken/alrum, er lavet om så der kun skal være en dør.
Det skulle være korrekt ja.

man hørte det også i "under hammeren"programmet

Vh Per
ICQ 8212837

Fra : Stroyer

Dato : 18-11-02 13:02

I de gamle byggeregler ( fra 1995 ) skulle der være 2 døre imellem køkken og
wc( noget med hygiejnen sagde man ) men i år er der kommet en tilføjelse der
siger at det ikke længere er et lov krav :0)

Hilsen Stine

Fra : Jens Petersen

Dato : 17-11-02 15:03

On Mon, 18 Nov 2002 13:02:26 +0100, "Stroyer" <stine@stroyer.dk>
wrote:

>I de gamle byggeregler ( fra 1995 ) skulle der være 2 døre imellem køkken og
>wc( noget med hygiejnen sagde man ) men i år er der kommet en tilføjelse der
>siger at det ikke længere er et lov krav :0)

Hvis man ikke vasker fingre efter hvert toiletbesøg er det da også
ligemeget om der så er 17 døre mellem toilet og køkken.

--
Jens

After this, nothing will shock me.

Fra : Nette

Dato : 18-11-02 00:52

"Jens Petersen" wrote
> Hvis man ikke vasker fingre efter hvert toiletbesøg er det da også
> ligemeget om der så er 17 døre mellem toilet og køkken.

Ja, men jeg ved ikke hvordan du har det med at stå i køkkenet og lave
frikadeller til dunsten af din sambos dårlige mave((

Uanset om der skal være det eller ej, synes jeg det er ulækkert, hvis der
ikke er.

Nette

Fra : Jens Petersen

Dato : 18-11-02 21:47

On Mon, 18 Nov 2002 00:51:40 +0100, "Nette"
<nettesnetpost@hotmail.com> wrote:

>Ja, men jeg ved ikke hvordan du har det med at stå i køkkenet og lave
>frikadeller til dunsten af din sambos dårlige mave((

Nu bor jeg alene, men jeg kan da godt følge dig

>Uanset om der skal være det eller ej, synes jeg det er ulækkert, hvis der
>ikke er.

Det bør da også kun være en nødløsning i små gamle huse hvis der kun
er en dør mellem køkken og toilet.

--
Jens

All I Want For Christmas Is Santa's List Of Naugty Girls.

Fra : Stine

Dato : 19-11-02 13:40

17.11.02 15:03

> Hvis man ikke vasker fingre efter hvert toiletbesøg er det da også
> ligemeget om der så er 17 døre mellem toilet og køkken.

----------
Hej jens

ja der kan jeg da kun give dig ret.... ..:0)

Fra : Per H

Dato : 17-11-02 15:19

skrev:

> [...]
>wc( noget med hygiejnen sagde man ) men i år er der kommet en tilføjelse der
>siger at det ikke længere er et lov krav :0)

dog ikke sommerhuse, der er der slet ikke de regler.

Vh Per
ICQ 8212837

Fra : Per H

Dato : 17-11-02 16:22

Fra : Bachelor

Dato : 17-11-02 23:14

"Stroyer" <stine@stroyer.dk> wrote in
news:3dd78559$0$35933$edfadb0f@dread13.news.tele.dk:noget der ligner dette

> I de gamle byggeregler ( fra 1995 ) skulle der være 2 døre imellem
> køkken og wc( noget med hygiejnen sagde man ) men i år er der kommet en
> tilføjelse der siger at det ikke længere er et lov krav :0)

Ikke i år, det er flere år siden.

Fra : fordt

Dato : 17-11-02 15:50

"Lars Fischer" skrev d. 16-11-02 16:52 dette indlæg :
> [...]
dør.

> http://www.dcft.dk/index.asp?pid=1190
> denne adresse er bygningsreglement for småhuse 1998. Der skulle du
kunne finde svar på de fleste spørgsmål desangående.
mvh. Fordt.

http://www.kandu.dk/

Fra : fordt

Dato : 17-11-02 16:19

> [...]
være 2
> døre fra bad til køkken/alrum, er lavet om så der kun skal være en

fordt

http://www.kandu.dk/