USB kortlæser og OS 9.2
Fra : g3

Dato : 16-11-02 18:36

Hej
Jeg har netop købt et PCI usb korttil min G3 med us os 9.2.2 samt en
kortlæser til smart media.
Men læseren popper ikke op på skrivebordet. På Apple system profil er
kortet registreret, og der er lys i kortlæseren. Hvad gør jeg forkert?

Venlig Hilsen Henrik

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 16-11-02 20:32

g3 <henslev@mobilixnet.dk> wrote:

> [...]
> Men læseren popper ikke op på skrivebordet. På Apple system profil er
> kortet registreret, og der er lys i kortlæseren. Hvad gør jeg forkert?

Hvad siger Apple System Profiler om kortlæseren og kunne det være et
driver problem?
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 17-11-02 12:14

henslev@mobilixnet.dk writes:
> [...]
>Men læseren popper ikke op på skrivebordet. På Apple system profil er
>kortet registreret, og der er lys i kortlæseren. Hvad gør jeg forkert?

Måske skal der kort i først, er der det? Ontroler at kortet vender den
rigtige vej, den rigtige side op-)
Hilsen Hanne

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Giv Enterpol gødning og lad den blive storblomstrende.

Fra : g3

Dato : 17-11-02 12:29

Hanne Hertzog <hanne@enterpol.dk> wrote:

> [...]
> Giv Enterpol gødning og lad den blive storblomstrende.

Jeg havde såmænd ikke installeret Apple PCI usb software, det har jeg nu
og det virker.

Tak for råd.

Vh Henrik