Download af polyf. midifiler
Fra : Ian

Dato : 16-11-02 17:52

Efter at have fået fat i Mike Bradley's Polyphonic ringtone uploader, er det
blevet dejlig nemt at lægge ringetoner over på min 3510, men det er et
helvedes bøvl at finde noget brugbart pga telefonens begrænsninger mht
længde, max 4 kanaler osv. Skulle der være nogen der kender til et sted man
kan downloade (gratis) "klar til brug"-ringetoner, så man ikke selv behøver
sidde og rode med midi-sequenzere osv for at få det til at virke?

Jeg har fundet lidt i mmf format, som skulle være formatet for polyfoniske
ringetoner, men programmet understøtter kun *.mid. Nogen der ved, om der evt
findes en konverter? Formaterne er så vidt jeg kan se _næsten_ ens, men ikke
helt.

Håber nogen kan hjælpe.

Mvh Ian

Fra : Frederik B-B.

Dato : 16-11-02 18:40

Kan godt værer jeg er lidt dum nu, men er polyfoniske ringetoner ikke kun i
*.mid form? Jeg har 7650 der kun har disse slags ringetoner og jeg har
downloadet 17 styks, som alle sammen er i *.mid! Men hvad ved jeg!?

/Frederik

Fra : Ian

Dato : 16-11-02 18:47

"Frederik B-B." <fbb@frederikbb.dk> wrote in message
> Kan godt værer jeg er lidt dum nu, men er polyfoniske ringetoner ikke kun
> *.mid form? Jeg har 7650 der kun har disse slags ringetoner og jeg har
> downloadet 17 styks, som alle sammen er i *.mid! Men hvad ved jeg!?

Om du er dum ved jeg ikke -men jeg troede det samme, -indtil jeg læste
noget andet idag et eller andet sted. Det kan også være at de mmf-filer er
til en helt anden telefon end Nokia...?

Mvh Ian

Fra : Frederik B-B.

Dato : 16-11-02 20:17

Ja, det kan jo godt værer det er det.!
Men held og lykke med det.

/Frederik B-B.
NB: Jeg er i gang med at lave et lille site hvor man kan finde links til
spil og polyf. ringetoner!

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 16-11-02 22:59

> [...]

> ikke kun i *.mid form? Jeg har 7650 der kun har disse slags
> ringetoner og jeg har downloadet 17 styks, som alle sammen er i

Siemens konverterer dem til .si3 format, hva det dækker over aner jeg
så ikke...

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt/undtagelse
"I am a nobody, and nobody is perfect; therefore I am perfect."

Fra : Kasper Christensen

Dato : 27-11-02 00:26

Ian skrev:
> [...]
> findes en konverter? Formaterne er så vidt jeg kan se _næsten_ ens, men ikke

Hejsa.

Jeg har nogle på min hjemmeside. Hvis du kan bruge dem så send lige en
besked via min kontakt på min hjemmeside. SÅ ligger jeg nogle flere ud.

Mvh

Kasper

Fra : Kasper Christensen

Dato : 27-11-02 00:30