Andet multimedie
bentjuul 3670
Font-spotting: Wired magazine
Fra : Anders Petersen

Dato : 16-11-02 17:02

Hej

Vi har diskuteret lidt, hvilken font det emste af teksten i Wired Magazine
står med.

Kan nogen hjælpe?

På forhånd tak,

/Anders

Fra : Anders Rehhoff

Dato : 21-11-02 18:21

Hej Anders

Jeg kender ikke det aktuelle magasin - Til gengæld har jeg lavet et lille
værktøj som hedder Font-Knækkeren. Et lille katalog hvor skrifterne (1168
stk) er sorteret efter udseende. Hvis du er interesseret kan jeg sende dig
en demo (Skal sendes med Post 213MB) (demo'en er en komplet udgave, med den
begrænsning at du ikke kan se skrift navnet), så kan du se om det er muligt
at finde den skrift du søger. Send din post addresse på
artryk@post11.tele.dk

Mvh
Anders Rehhoff