Billeder af Jon?
Fra : Jimmy

Dato : 16-11-02 15:57

Hej

Jeg ville gerne have et par billeder af Jon, som _ikke_ er copyright
besktrtede, så man kan lægge dem på sin hjemmeside.

Ved I hvor jeg kan finde sådan nogle uden selv at skulle tage dem?

Mvh
Jimmy

Fra : Hønemor

Dato : 21-12-02 02:02

"Jimmy" <spoerg@efter.den> skrev i en meddelelse
> [...]
> besktrtede, så man kan lægge dem på sin hjemmeside.
>
> Ved I hvor jeg kan finde sådan nogle uden selv at skulle tage dem?

Hej Jimmy.
Du må aldrig lægge billeder af Jon på din hjemmeside.
Uanset om det er billeder du finder på nettet eller nogen du selv tager, så
skal du have Jon´s tilladelse til at lægge dem ud på nettet.
Hvad ville du sige til at jeg eller andre tog billeder af dig ......Og så
bare lagde dem ud på nettet, som det passer os )))))))
Hilsen Hønemor