[AOM] Age of Mythology - spiller anmeldels~
Fra : ASKF

Dato : 16-11-02 15:28

Har tidligere bemærket at flere i gruppen har spillet Age of
Empires/Kings + div expansions og opfølgende versioner til netspil.

Det undrer mig derfor lidt hvorfor der er så tavst ang. Age of
Mythology, tidligere har flere da nævnt at de så frem til den?

Har lige hentet den hjem via et fildelingsprog[1] og håber på jeg får
tid til at afprøve lidt af single-player inden jeg i kommende uge står
med en sjat penge i hånden, foran en comp butik (risikerer jo at købe
katten i sækken IGEN[2]).

Har lige via ICQ fået oplyst at det er samme engine some i AOK; ved den
gav problemer for nogle, men den virkede fint for mig, både for AOK og
AOC, spillede dog aldrig på zone uden en 80pp* limit.

Hvad synes I, er pengende bedre givet ud på RAM?
Kunne også benytte penge på LotR versionen med bogstøtter OR NOT!!!

PS (mange begrundede negative kommentarer ang. gameplay, grafik, altså
spilrelevante

* pp = per player

[1] Drop Warez diskussionen, jeg ved det er brud på Lov om ophavsret,
men jeg har indtil nu pøst ~1200-1500kr i serien og ville lige se om det
var værd at ofre mere, alternativet er at købe mere RAM, har allerede
gjort nogle /spil/ fejlkøb i år ([2] ¤#Q#"&%¤# 3DO)! BEM. min mening:
Warez er kun acceptabelt hvis produktet købes dersom det falder i
brugerens smag!!!

Allan Stig Kiilerich Frederiksen

Fra : Mads Møllegaard

Dato : 18-11-02 10:43

jeg har lige siddet og læst lidt om det her :
http://www.startout.dk/showarticle.php?id=345

// Mads

Fra : Ronny Nielsen

Dato : 18-11-02 16:43

> [...]
> tid til at afprøve lidt af single-player inden jeg i kommende uge står
> med en sjat penge i hånden, foran en comp butik (risikerer jo at købe

Så prøv den da! Glimrende spil.

Det fundamentale gameplay er stadig AOE, men for første gang er der
overnaturlige elementer med.

De har også følget RTS-trenden, men at lave unikke sider. Modsat AOK, hvor
eneste forskel var et par upgrades og en enhed eller to, er der store
forskelle på de 3 sider.

> Har lige via ICQ fået oplyst at det er samme engine some i AOK; ved den
> gav problemer for nogle, men den virkede fint for mig, både for AOK og
> AOC, spillede dog aldrig på zone uden en 80pp* limit.

Sludder. Det er i 3d denne gang. Langt pænere.

Fra : Holger Danske

Dato : 20-11-02 17:07

ASKF wrote:
> [...]
> allerede gjort nogle /spil/ fejlkøb i år ([2] ¤#Q#"&%¤# 3DO)! BEM.
> min mening: Warez er kun acceptabelt hvis produktet købes dersom det
Ganske udmærket opfølger til serien, der er som skrevet tidligere i tråden
mytologiske personer med, zoom funktion o.s.v.
Men synes dog at kampagnedelen kunne være lidt bedre og længere, men jeg
tror på spillet da det er fino i multiplayer !!

H.D.
--
-- Kun døde fisk flyder med strømmen --
-- Skønhed afhænger af øjnene der ser --