Directx 9.0
Fra : Frederik Wilcken Ros~

Dato : 16-11-02 15:43

Hej alle.

jeg er løbet ind i noget være lort , jeg var inde på 3dmark2001 hjemmeside
og der kunne man dawnload Directx 9.0 jeg prøvede men det skulle jeg ikke
have gjort for så virker directx ikke med og jeg kan ikke uinstallere 9.0
heller ikke installere den gamle igen som er ver. 8.1...

er der nogle som kan hjælpe mig .
På Forhånd Tak.

Frederik.

---

Fra : Davidsen

Dato : 16-11-02 20:54

> [...]
> have gjort for så virker directx ikke med og jeg kan ikke uinstallere 9.0
> heller ikke installere den gamle igen som er ver. 8.1...

Hej
Du kan prøve http://www1.freewebs.com/firecat/
Aner ikke om det kan bruges.

Mvh
Davidsen

Fra : Davidsen

Dato : 16-11-02 20:56

> Hej
> Du kan prøve http://www1.freewebs.com/firecat/
> Aner ikke om det kan bruges.
>
> Mvh
> Davidsen

...og nu får fjolset (mig) så øje på at manden skrev DX 9.0
sorry

Davidsen

Fra : flemsus

Dato : 17-11-02 11:57

"Frederik Wilcken Rosenfeldt" <rosenfeldt@olsen.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> have gjort for så virker directx ikke med og jeg kan ikke uinstallere 9.0
> heller ikke installere den gamle igen som er ver. 8.1...

Søg på Dxuninstall på f.eks Google så dukker der noget op.
Mvh. Flemming Sørensen

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 17-11-02 14:56

On Sun, 17 Nov 2002 11:57:09 +0100, "flemsus"
<flemsusNOSPAM@hotmail.com> wrote:

>"Frederik Wilcken Rosenfeldt" <rosenfeldt@olsen.tdcadsl.dk> wrote in message

>Søg på Dxuninstall på f.eks Google så dukker der noget op.
>Mvh. Flemming Sørensen

Ja men ikke til 9'eren

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Frederik Wilcken Ros~

Dato : 17-11-02 14:23

"flemsus" <flemsusNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Frederik Wilcken Rosenfeldt" <rosenfeldt@olsen.tdcadsl.dk> wrote in
message

> Søg på Dxuninstall på f.eks Google så dukker der noget op.
> Mvh. Flemming Sørensen

der er ingen hjælp til directx 9.0 men alle under dette nr.

---

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 17-11-02 21:19

Frederik Wilcken Rosenfeldt skrev bl.a.:

> [...]
> skulle jeg ikke have gjort for så virker directx ikke med og jeg kan
> ikke uinstallere 9.0 heller ikke installere den gamle igen som er

Tjae... du har lige vundet behovet for et stk. geninstallering af Windows

--
Lars

Fra : DWM

Dato : 17-11-02 23:39

http://www.entcity.com/sub/downloads.asp
Kig for DXbuster. Ved ikke om det virker med DX 9 men det er
da værd at prøve.

/Kenneth Iversen

How to Remove Linux and Install Windows 2000 or Windows NT:
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/q247/8/04.asp

Fra : DWM

Dato : 17-11-02 23:44

"DWM" <no.valid.email.address@for.you.duh> skrev i en meddelelse
> http://www.entcity.com/sub/downloads.asp
> Kig for DXbuster. Ved ikke om det virker med DX 9 men det er
> da værd at prøve.

http://www.directxbuster.de/index_e.html
Hjemmesiden for programmet. Der kan man også hente en engelsk version.
Der står dog ikke at det virker med XP men det skal vel prøves alligevel.

Fra : Frederik Wilcken Ros~

Dato : 18-11-02 09:21

> [...]
>
> /Kenneth Iversen
>
> How to Remove Linux and Install Windows 2000 or Windows NT:

Hej Igen.

Desværre den kan ikke fjerne directx, ellers tak for hjælen.

frederik

---

Fra : flemsus

Dato : 18-11-02 09:39

> [...]
> have gjort for så virker directx ikke med og jeg kan ikke uinstallere 9.0
> heller ikke installere den gamle igen som er ver. 8.1...

Der er lige kommet noget du måske kan bruge her:
http://tweak.dk/nyheder2.php?id=3031
Mvh. Flemming Sørensen

Fra : xou

Dato : 20-11-02 17:39