01
Fra : Flea

Dato : 02-03-01 01:12

Er der nogen rigtig fede film på vej i år?????

Fra : Magnus Dreyer

Dato : 02-03-01 09:18

Flea wrote:

> Er der nogen rigtig fede film på vej i år?????

Fellowship of the Ring, får jo premiere til december, og det er jo en
film, som enten kommer til at være rigtig fed, eller skuffe helt
usandsynligt meget.

--
mvh:
Magnus |Der er så doven, at han ikke kan

Fra : Rar Morfar

Dato : 02-03-01 09:22

Det er jo en film instrueret af Peter Jackson, så den kan næsten kun blive
kult!

Morfar

Fra : Rar Morfar

Dato : 02-03-01 16:30

hedder den ikke "lord of the rings`"?

Morfar

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 02-03-01 16:58

"Rar Morfar" <runwest@post6.tele.dk> wrote in message
> hedder den ikke "lord of the rings`"?

Trilogien hedder Lord Of The Rings. De enkelte film har hver deres
undertitel.
Ligesom den første Star-Wars-film faktisk ikke hedder Star Wars, men A New
Hope.

Jacob

Fra : Jens Thomsen

Dato : 02-03-01 13:26

Magnus Dreyer <magnus@noko.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3A9F5729.CD457E39@noko.dk...

> Fellowship of the Ring, får jo premiere til december, og det er jo en
> film, som enten kommer til at være rigtig fed, eller skuffe helt
> usandsynligt meget.

Ja, den er der nok mange (inkl. undertegnede), der ser frem til. Tim Burtons
livtag med Abernes Planet, er nok også et biografbesøg værd.

MVH
Jens Thomsen

Fra : JSMadsen

Dato : 04-03-01 04:42

Jens Thomsen skrev i meddelelsen ...
>Ja, den er der nok mange (inkl. undertegnede), der ser frem til. Tim Burtons
>livtag med Abernes Planet, er nok også et biografbesøg værd.

Har du set teaser traileren? Det lover sgu' godt!
Jeg elsker Tim Burton film, og det "univers" han ligefrem skaber.

--
/JSMadsen

Fra : JSMadsen

Dato : 04-03-01 04:45

Flea skrev i meddelelsen ...
>Er der nogen rigtig fede film på vej i år?????

Pearl Harbor, en Jerry Bruckheimer & Michael Bay produktion (armageddon, The Rock + andre.)
Jeg glæder mig sgu' til den!
Og så er der Jurassic Park 3 og The Mummy Returns til sommer også...

--
/JSMadsen