BOB igen, igen(The Ultimate answers)
Fra : Michael Westi

Dato : 16-11-02 13:40

For at slå alt fast:

Reg.2Uk og Reg.2.DK er identisk indholdsmæssigt. Angående indpakning sælges
UK ver. i både Tin-box og de fleste steder i skod pap-boxe. Den danske
udgave skulle blive i tin-box(det har jeg fået oplyst af kilder i branchen).
Men den bliver også dyrere.

Skal man være sikker på en tin box i UK ver.(og det kan man lige så godt, da
de har dk tekster) så køb den hos Benson world(det gjorde jeg, og den var i
tin-box) ellers mail dem og spørg. De svarer altid en

Og med dette stopper jeg min opsummering(nu vil jeg se de sidste 5 afsnit
færdig), og det faktum at jeg stadig
mangler min LOTR: Ext. ver.(fra en dansk forhandler) Ævvv

--
Mvh Michael
"The intelligence on this globe is constant

Fra : KNL DtP

Dato : 16-11-02 14:02

"Michael Westi" <michael.westi@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Skal man være sikker på en tin box i UK ver.

Har skrevet til en lang række forhandlere i primært England, for at høre om de har
flere R2 tin-box udgaver.

Det (nedslående) resultat er som følger:

- Bensons World: "Sorry we have sold out of the Tin Box"

- MobilShop: "Unfortunately the Band of Brothers Box Set is the standard cover the
tin box set sold out due to high demand"

- DVD Concept: "We have been told that all the R2 tin version have now sold out"

- ChoiseDirect: "Normal box set only I am afraid, the tin box was strictly limited
edition only"

.... de øvrige butikker har endnu ikke svaret. I blandt dem er Amazone, som er mit
sidste håb, da de har solgt tin-box, men jeg frygter disse er udsolgt. Håber de giver
lyd fra sig mandag morgen, og at dette er posetivt.

Alternativet er såleds enten R2 i pap-cover eller R1 i tin-box, hvor sidste kun har
spanske undertekster

Priserne ser således ud:

R2UK: DVD Concept og DVD.co.uk har den til £45 (530 kr.)
R1: CDWOW er billigst med £50 (580 kr.)

--
MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk

Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 16-11-02 23:40

> Alternativet er såleds enten R2 i pap-cover eller R1 i tin-box, hvor
sidste kun har
> spanske undertekster

R1 har til gængæld DTS, hvilket R2 ikke har. De gør sgutte valget let. Jeg
stod og så begge udgivelser nede i Axel Music, og jeg vil egentlig ikke
kalde R2 en skodpap udgave. Jeg syntes faktisk det er en ok kasse i god tyk
kvalitet, og næsten mere nydelig end den i tin, men den har ikke helt samme
sejheds værdi

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : Jan Richardy

Dato : 16-11-02 15:40

"KNL DtP" <knl_dtp@hotmail.com> wrote in message
> "Michael Westi" <michael.westi@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Alternativet er såleds enten R2 i pap-cover eller R1 i tin-box, hvor
sidste kun har
> spanske undertekster

Du kunne jo også vente til dec. og købe den (jo nok lidt dyrere) danske R2,
som ifølge Nichael Westi sikkert bliver i tinbox.

---

Jan Richardy

Online portfolio & CV
http://www.richardy.dk