ringetoner til 3310
Fra : karsten jørgensen

Dato : 16-11-02 13:36

nå så købte jeg en billig nokia 3310 m debitel abb. Men nu viser det sig at
jeg ikke kan downloade ringetoner og logoer. Det var jo meningen. Hos
debitel forklarer de at det er jo ikke deres eget net de bruger og bla bla.
Kan det være rigtigt at jeg så ikke kan benytte denne ungdommelige feature?

karsten

Fra : Frederik B-B.

Dato : 16-11-02 14:25

Her kan du downloade lidt ting: http://www.mobilside.dk/download/

Skal du bare ha fat i et datakabel til en 3310 (ved ikke lige hvor man for
fat i sådan et)

Håber det var en hjælp!

/Frederik

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 16-11-02 15:47

http://www.thansen.dk

--
Michael
http://www.vitsms.tk - GRATIS* daglige vittigheder på din mobil

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 16-11-02 15:46

> [...]
> Kan det være rigtigt at jeg så ikke kan benytte denne ungdommelige feature?

Hvis du har Debitel Sonofon kan du ikke.
Har du Debitel TDC kan du benytte de fleste services, f.eks. min "egen"
http://www.vindenand.dk/smssjov