Hvilket nummer fra 80´erne: Mister Magic?
Fra : Søren Rohde

Dato : 16-11-02 13:25

Hej,

Jeg synes ellers jeg plejer at "kende min klassiker", men her er jeg blank:

Km pludselig i tanker om et gammelt nummer hvor der er noget med en mand der
siger noget med "mister magic", ogen dame der sger"thisis for you, mister
magic" hvorefter hun sender et fingerkys (en lille kysse-lyd). Jeg har sådan
på fornemmelesen at det er i new romance genren - f.eks. Human League - men
jeg aner det ikke.

Håber nogen kan hjælpe.

--
Mvh. Søren Rohde, Brabrand

Altid noget til salg på hjemmesiden:
http://home1.stofanet.dk/fam_rohde/

Fra : Lars Bernau

Dato : 16-11-02 18:20

In article <3dd638ea$0$11442$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>,
fam_rohdeHUND@mail1.stofanet.dk says...
> [...]
> på fornemmelesen at det er i new romance genren - f.eks. Human League - men

Uden at have checket med pladesamlingen, kunne det lyde som Mr. Manic And
Sister Cool med Shakatak. Den kan findes på albummet Manic And Cool fra
1989

--
Lars Bernau
"Diskussioner ødelægges tit af folk,

Fra : Søren Rohde

Dato : 18-11-02 18:45

"Lars Bernau" <dont@mail.me> skrev i en meddelelse
> [...]

> Uden at have checket med pladesamlingen, kunne det lyde som Mr. Manic And
> Sister Cool med Shakatak. Den kan findes på albummet Manic And Cool fra

Jeg har ikke pladen, men kan svagt huske nummeret. Jeg husker dog ikke noget
med MAGIC i den sang... Hvad iger andre...?

Fra : Lars Bernau

Dato : 18-11-02 18:58

In article <3dd9270e$0$5752$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>,
fam_rohdeHUND@mail1.stofanet.dk says...
> "Lars Bernau" <dont@mail.me> skrev i en meddelelse

> Jeg har ikke pladen, men kan svagt huske nummeret. Jeg husker dog ikke noget
> med MAGIC i den sang... Hvad iger andre...?

Det er der heller ikke.... men jeg tænkte bare at det kunne være at manic
var blevet forvekslet med magic... Tekstbidden passede nemlig ganske godt
på melodien, sådan som jeg husker den.

Fra : Søren Rohde

Dato : 21-11-02 18:06

> det kunne være at manic
> var blevet forvekslet med magic... Tekstbidden passede nemlig ganske godt
> på melodien, sådan som jeg husker den.

Det jeg tænker på er ikke sang, men nærmest speak. Ligesom dete bliver sagt
hen mod slutningen af en sang.

Fra : Lars Bernau

Dato : 21-11-02 19:38

In article <3ddd123c$0$5747$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>,
> [...]
> "Lars Bernau" <dont@mail.me> skrev i en meddelelse
>
> Det jeg tænker på er ikke sang, men nærmest speak. Ligesom dete bliver sagt

Nåeee.... jamen så bare glem mit udbrud!