LOTR: Extended ver. Fed film. NOT (hvis je~
Fra : Michael Westi

Dato : 16-11-02 12:35

Overskriften skal tages med en gram salt. Men skal af med noget galle, og
hvilket bedre sted end her kan man forestille sig.

Ja, jeg glæder mig også til at de den, NÅR DEN KOMMER!!!!!!

Fik den onsdag, returnerede den samme dag, da den var defekt(fabriksfejl, og
ikke Post Danmark, for en gang skyld!!). Sidder nu lørdag og keder min røv i
laser, og forbander alle som har fået deres LOL

Andre der evt. har fået defekte eksemplarer? Eller endnu ikke har modtaget
deres LOTR?

Og undskyld forstyrrelsen
--
Mvh Michael
"The intelligence on this globe is constant

Fra : Troelsb

Dato : 16-11-02 13:04

jeg venter stadig på min fra cdwow...

surt

Troels
--
"Det bedste argument mod demokrati er fem minutters snak med den
gennemsnitlige vælger."

Fra : Troelsb

Dato : 16-11-02 13:11

"Troelsb" <Troelsb@privat.dk> wrote in message
> jeg venter stadig på min fra cdwow...
>
> surt
>
> Troels

og vupti - den kom lige ind af brevsprækken!!!!

yipppiiiiiiiiieeeeeeeeee

Troels

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 16-11-02 13:33

> "Troelsb" <Troelsb@privat.dk> wrote in message

> og vupti - den kom lige ind af brevsprækken!!!!
>

> yipppiiiiiiiiieeeeeeeeee
>

> Troels

-snip-

Min kom for tre dage siden fra Amazon.co.uk - nul probs der - perfekt
eksemplar til en overkommelig pris.

MvH Aragorn_dk

Fra : Christian Kelstrup

Dato : 16-11-02 15:48

Troelsb wrote:

>"Troelsb" <Troelsb@privat.dk> wrote in message

>og vupti - den kom lige ind af brevsprækken!!!!
>

>yipppiiiiiiiiieeeeeeeeee

Lækkert. Så kan det være den jeg har bestilt fra cd-wow også snart
kommer :)

Christian

Fra : Nicolai Zoffmann Hei~

Dato : 16-11-02 14:39

Troelsb wrote:
> jeg venter stadig på min fra cdwow...
>
> surt
>
> Troels

Jeg fik min fra cd-wow tidligere i dag, men der er et hak i det øverste af
boxen. Som om nogen har stukket et søm et par millimeter ned i coveret, og
så revet ud til kanten...*snøft*
Tænker på om man kan sende den retur, måske vil de så forære mig et par
statuer som kompensation
hygge,
Nicolai

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 16-11-02 13:41

> [...]
> --
> Mvh Michael
> "The intelligence on this globe is constant

Hej Mchael.

Aj det var da godt nok røvsurt at den var defekt - jeg håber snart at du får
en okay version så du ka' få set en fed film.

MvH Aragorn_dk

Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 16-11-02 23:43

> Sidder nu lørdag og keder min røv i
> laser, og forbander alle som har fået deres LOL

Du er velkommen til at kigge ud på mit kollegie, hvor vi i aften hiver mine
store Jamo koncert 11 højtalere + bag og center, og et stort anlæg ud, og så
smider den på en projektor, ude i fælleskøkkenet

Mvh Martin Sjøstrand

"Som lige gnider lidt salt i såret "

Fra : zcully

Dato : 16-11-02 15:04

"Martin Sjøstrand" <martinsjoestrand@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> store Jamo koncert 11 højtalere + bag og center, og et stort anlæg ud, og

> smider den på en projektor, ude i fælleskøkkenet

He he hvilket kollegie er det??

/Zcully

Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 17-11-02 00:09

> He he hvilket kollegie er det??

Nybrogård i Lyngby

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : Troelsb

Dato : 16-11-02 16:32

> [...]
> store Jamo koncert 11 højtalere + bag og center, og et stort anlæg ud, og

> smider den på en projektor, ude i fælleskøkkenet

SNIP

Vi er 12 der skal se den i morgen hjemme hos mig kl 12:30

2,03m 16:9 billede leveret af nyeste DLP-projektor med ekstern
Faroudja-scaler (NRS 1024*768) fodret med component.signal fra en Pioneer
737 dvdafspiller

THX behandlet DTS-ES lyd leveret af Denon AVC-A11SR på B&W CDM7se front, CDM
CEse center med B&W ASW2500 subben som bund, Paradigm ADP350 dipole
sidehøjtalere og 2 stk B&W 601s2 til den ekstra bagkanal.

og alle pladser er optaget, både i sofanen og på alle stolerækkerene

(salt, peber + chili i de dybe åbne sår)

Troels
--
"Så ER det da billigere at spille den af til en god gang Disney Ariel,
uha en havsteg..."

Anders Hyltoft

Fra : Michael Westi

Dato : 16-11-02 16:51

> [...]
> og alle pladser er optaget, både i sofanen og på alle stolerækkerene

> (salt, peber + chili i de dybe åbne sår)

Vræælllllll......
Må jeg ikke komme med? Jeg kan sidde på gulvet, eller som fluen på
væggen))
(omend jeg nok hører til kategorien "overvægtige fluer") LOL

Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 17-11-02 16:51

Jeg går skrabende baglæns, med hovedet foroverbøjet

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : Michael Westi

Dato : 16-11-02 16:51

> [...]
> store Jamo koncert 11 højtalere + bag og center, og et stort anlæg ud, og

> smider den på en projektor, ude i fælleskøkkenet

Pas på. Jeg bor tættere på, end du tror!!