hvilken melodi er det BRF kredit bruger i ~
Fra : Kim Schulz

Dato : 16-11-02 12:09

hejsa
Jeg forsøger at finde ud af hvilket stykke musik det er at BRF kredit
bruger i deres reklamer. Det jeg tænker på er et hvor der spilles en
liflig, men afslappende marimba rytme.

Nogen der kender dette stykke musik og som ved hvad det hedder og hvem
der har lavet det?

MVH
Kim

Fra : Mikkel Winther

Dato : 16-11-02 14:30

In <news:20021116120914.40713439.kim@schulz.dk>, Kim Schulz babbled:
> [...]
> liflig, men afslappende marimba rytme.
>
> Nogen der kender dette stykke musik og som ved hvad det hedder og hvem

Det er vist Mark Knopfler - Irish Boy.

m.
--
"This is not a dream! This is really happening!"
from "Rosemary's Baby", 1968

Fra : -V-

Dato : 16-11-02 15:01

"Mikkel Winther" <mikkel.wintherNOSPAM@mail.dk> wrote in message

> Det er vist Mark Knopfler - Irish Boy.

Narj!!!! Det er da Timo Maas med det der 'Get Down'....

-V-

Fra : Kim Schulz

Dato : 16-11-02 18:59

On Sat, 16 Nov 2002 15:01:23 +0100
"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote:

> "Mikkel Winther" <mikkel.wintherNOSPAM@mail.dk> wrote in message

> Narj!!!! Det er da Timo Maas med det der 'Get Down'....

timo Maas er det ikke sådan noget techno/trance?

Fra : Jacob E

Dato : 16-11-02 19:09

"Kim Schulz" <kim@schulz.dk> wrote in message
> Nogen der kender dette stykke musik og som ved hvad det hedder og hvem
> der har lavet det?

Du glemte: "... og kan det købes på cd?"

Jacob E
(Still *BHAWLMAO*)

Fra : Lars Rosenmeier

Dato : 17-11-02 12:55

"Jacob E" <not@realadress.ok> skrev i en meddelelse

>Du glemte: "... og kan det købes på cd?"
Jacob E
(Still *BHAWLMAO*)

>Nu DØR jeg fand'me snart af grin!!!!!!!!!!!!!! Undskyld... men sjovere tråd
har der ikke været længe!

>*BHAWLMAO*

Må jeg stille det forslag, at du kun svarer på trådene, hvis du har noget
intelligent at bidrage med. Dine indlæg har hidtil blot været uforskammede
og barnlige og et spild af båndbredde. Det samme gælder i øvrigt i vid
udstrækning Mikkel Winther og -V-.

Lars

Fra : Jacob E

Dato : 17-11-02 13:42

"Lars Rosenmeier" <lroffentligNOSPAMMMM@post.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> intelligent at bidrage med. Dine indlæg har hidtil blot været uforskammede
> og barnlige og et spild af båndbredde. Det samme gælder i øvrigt i vid

Mikkel Winther, -V- og jeg kan åbentbart til forskel for jer se det sjove i
denne tråd. Det er da ærgeligt at du og Kim Schultz ikke kan, men det er da
jeres problem. Glæd jer så blot istedet over, at andre kan more sig på jeres
bekostning, og tag det for himlens skyld hverken personligt eller alt for
højtideligt...

Jacob

Fra : Lars Rosenmeier

Dato : 17-11-02 13:51

> Mikkel Winther, -V- og jeg kan åbentbart til forskel for jer se det sjove
> denne tråd.

Og det sjove er, at der er en person, som spørger om hvilken musik, der
bliver brugt i en reklame?

Det er da ærgeligt at du og Kim Schultz ikke kan, men det er da
> jeres problem. Glæd jer så blot istedet over, at andre kan more sig på
jeres
> bekostning,

En mærkelig udtalelse. Hvorfor skulle man dog glæde sig over det. I øvrigt
er der ikke nogen, der har moret sig på min bekostning, da mit forrige
indlæg var det første jeg har skrevet i tråden.

Hvor gammel er du i grunden?

Lars

Fra : Jacob E

Dato : 17-11-02 14:03

> [...]
> intelligent at bidrage med. Dine indlæg har hidtil blot været uforskammede

Gammel nok til ikke at nedlade mig til at stille så latterlige spørgsmål, og
ung nok til stadig at have en humor, som endnu ikke er blevet ødelagt af
kværulanteri og forstokkethed...

Hvis du absolut gerne vil have det sidste ord i denne diskussion, be my
guest. Jeg gider ikke mere... men gør mig den tjeneste at plonke mig, så vi
ikke ender her en anden god gang.

Jacob

Fra : Lars Rosenmeier

Dato : 17-11-02 14:21

> [...]
og
> ung nok til stadig at have en humor, som endnu ikke er blevet ødelagt af

15?

> Hvis du absolut gerne vil have det sidste ord i denne diskussion, be my
> guest.

Det er meget modent af dig. Det er trist, du ikke var besjælet af den samme
modenhed, da du skrev de første 3 indlæg i tråden.

Lars

Fra : Lars Bernau

Dato : 17-11-02 15:46

In article <ar83gi$2j4i$1@news.cybercity.dk>,
lroffentligNOSPAMMMM@post.cybercity.dk says...
> "Jacob E" <not@realadress.ok> skrev i en meddelelse

> Og det sjove er, at der er en person, som spørger om hvilken musik, der
> bliver brugt i en reklame?

Hvad om du prøvede at læse OSS'en inden du begyndte at brokke dig over en
af de stående jokes i d.k.m.

http://www.usenet.dk/oss/dk.kultur.musik/

--
Lars Bernau
"Diskussioner ødelægges tit af folk,

Fra : Lars Rosenmeier

Dato : 17-11-02 15:55

"Lars Bernau" <dont@mail.me> skrev i en meddelelse

> Hvad om du prøvede at læse OSS'en inden du begyndte at brokke dig over en
> af de stående jokes i d.k.m.
>
> http://www.usenet.dk/oss/dk.kultur.musik/

Det behøver jeg ikke. Jeg har fulgt med længe og forstår godt den såkaldte
morsomhed. Det ændrer bare ikke ved, at Jacobs indlæg er uforskammede
overfor den oprindelige spørger, og i bund og grund et spild af min
båndbredde og min tid.

Lars

Fra : Lars Bernau

Dato : 17-11-02 16:25

In article <ar8an6$2s2f$1@news.cybercity.dk>,
> [...]
>
> Det behøver jeg ikke. Jeg har fulgt med længe og forstår godt den såkaldte
> morsomhed. Det ændrer bare ikke ved, at Jacobs indlæg er uforskammede

Sådan er vi så forskellige. Jeg ser ikke Jacobs indlæg som uforskammet.

> og i bund og grund et spild af min
> båndbredde og min tid.

Hvad er dit problem ?? Du siger jo i et andet indlæg:

"Må jeg stille det forslag, at du kun svarer på trådene, hvis du har
noget intelligent at bidrage med. Dine indlæg har hidtil blot været
uforskammede og barnlige og et spild af båndbredde."

Ergo ved du det i forevejen... så lad være med at læse hans indlæg, smid
ham evt. i dit killfilter.

Fra : Lars Rosenmeier

Dato : 17-11-02 16:25

"Lars Bernau" <dont@mail.me> skrev i en meddelelse
> Ergo ved du det i forevejen... så lad være med at læse hans indlæg, smid
> ham evt. i dit killfilter.

Hvis du har så meget imod mine indlæg, kunne du jo passende selv lade være
med at læse dem, eller smide mig i dit killfilter.

Lars

Fra : Lars Bernau

Dato : 17-11-02 16:33

In article <ar8cj4$2um1$1@news.cybercity.dk>,
lroffentligNOSPAMMMM@post.cybercity.dk says...

> Hvis du har så meget imod mine indlæg, kunne du jo passende selv lade være
> med at læse dem, eller smide mig i dit killfilter.

Og så blev man sur ....

Fra : Kim Schulz

Dato : 16-11-02 19:23

On Sat, 16 Nov 2002 19:09:15 +0100
"Jacob E" <not@realadress.ok> wrote:

> "Kim Schulz" <kim@schulz.dk> wrote in message
>
> Du glemte: "... og kan det købes på cd?"

Det er egenligt ikke så interessant for mit vedkommende. Det jeg er
interesseret i er noderne, da min kæreste gerne ville spille det på
marimba til en koncert hun skal holde.

Fra : Kim Schulz

Dato : 16-11-02 19:28

[snip]

> Det er vist Mark Knopfler - Irish Boy.

nej det er ikke den jeg tænker på omend den også er blevet brugt i en
del reklamer efterhånden.

Fra : Kim Schulz

Dato : 17-11-02 12:28

On Sun, 17 Nov 2002 12:13:58 +0100
"Jacob E" <not@realadress.ok> wrote:

> "Kim Schulz" <kim@schulz.dk> wrote in message

> Nu DØR jeg fand'me snart af grin!!!!!!!!!!!!!! Undskyld... men sjovere
> tråd har der ikke været længe!

du er godt nok let at behage - eller også tager du bare for mange
stoffer. Kunne du ikke lige dele det sjove i denne tråd med os andre,
eller holde dine platte kommentarer langt væk!

her: !!!!!!!!!!!!!!!.. var i overskud fra din besked. Dem kan du gemme
til en anden god gang.

Fra : Kim Schulz

Dato : 17-11-02 15:58

[snip]
> http://www.usenet.dk/oss/dk.kultur.musik/

Den har jeg skam været igennem, og den giver intet svar (ej heller de
sider den refererer til). Jeg har talt med BRF kredit som henviste mig
til deres marketingsafdeling, men denne er ikke sådan at komme i kontakt
med.

Så jeg prøver igen! Er der nogen som kender til kunstneren som har lavet
det stykke musik som BRF kredit benytter i deres kampagne for tiden. Det
er en som basalt set består af en marimba der spiller.