Sol over land imorgen :-)
Fra : Jonas Holt

Dato : 16-11-02 11:30

DMI skriver for imorgen søndag: Først på dagen endnu regn i de østlige egne og op til hård vind fra nord og
nordvest. Ellers bliver det mest tørt vejr, og i dagens løb nogen sol de fleste steder. Dagtemp. mellem 4 og 7
grader og let til frisk nordvestlig vind, der drejer til vest og aftager noget.

Er der nogle der er med på en lille frisk fællestur i det nordjyske novemberlandskab imorgen over middag? Mine
dæk trænger til at blive roteret og min motorolie til at blive pisket lidt i

Vi kan fx mødes kl. 13 et sted omkring Aalborg/Nøresundby og så trille til Løkken, Tversted, Ø. Hurup, Hals,
Attrup eller hvor nu de kunne tænkes at have en iskiosk/pølsevogn der stadig er åben.

Andre forslag?
Håber vi ses nogle stykker.

Jonas Holt & CBR600F2

Fra : Kenneth Straarup

Dato : 16-11-02 14:17

> [...]
> til Løkken, Tversted, Ø. Hurup, Hals, Attrup eller hvor nu de kunne
> tænkes at have en iskiosk/pølsevogn der stadig er åben.

Æv. Min gik i hi igår, fordi jeg er bortrejst fra på tirsdag :( Du skal jo
sige den slags nogle dage i forvejen :)

Mvh,

-Kenneth Straarup.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 16-11-02 14:58

Jonas Holt wrote:

> Vi kan fx mødes kl. 13 et sted omkring Aalborg/Nøresundby og så trille til
> Løkken, Tversted, Ø. Hurup, Hals, Attrup eller hvor nu de kunne tænkes at
> have en iskiosk/pølsevogn der stadig er åben.

Jep, det lyder som en god idé! Fazeren trænger vist også til at blive
motioneret lidt

> Håber vi ses nogle stykker.

Jep

--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : Jonas Holt

Dato : 16-11-02 17:24

> Jep, det lyder som en god idé! Fazeren trænger vist også til at blive
> motioneret lidt

DK-benzin på Vesterbro i Aalborg imorgen søndag kl. 13.00 med fyldt tank.

Vi snakker om hvor vi kører hen - jeg forestiller mig en tur der varer 2½-3 timer.
Hvis vi ikke kan blive enige om hvor vi kører hen, bliver mit forslag bare ophøjet til lov

Jonas Holt & CBR600F2

Fra : Jes Vestervang

Dato : 16-11-02 18:56

Jonas Holt wrote:

> DK-benzin på Vesterbro i Aalborg imorgen søndag kl. 13.00 med fyldt tank.

Det er en aftale!

> Vi snakker om hvor vi kører hen - jeg forestiller mig en tur der varer
> 2½-3 timer. Hvis vi ikke kan blive enige om hvor vi kører hen, bliver mit
> forslag bare ophøjet til lov

Hæ! Det er bare i orden, for jeg kender ikke de gode ruter heroppe.
--
mvh Jes Vestervang
FZS600