CBB vs. TELMORE
Fra : John Doe

Dato : 15-11-02 20:13

Hej

Hvem er værd at foretrække fremfor det andet?

Fra : Morten Juel

Dato : 16-11-02 13:06

Telmore, pga det er TDK nettet !!

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
DR350SET - http://StarChild.dk
-= girls and sex can't beat binary and hex =-

Fra : Zed

Dato : 16-11-02 14:30

"John Doe" <heartcore11@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Hvem er værd at foretrække fremfor det andet?

cbb

* nemme numre
* ingen minimusbrug pr måned som der er hos telmore
* billigere minuttakst
* sms er 1 øre billigere hehe

-Zed

Fra : Fischer

Dato : 16-11-02 14:59

> * nemme numre

Jae, men de bedste er nu ved at være snuppet.

> * ingen minimusbrug pr måned som der er hos telmore

Jo der er.
Det er bare lavet som en gyldighed på 6 måneder. Du skal altså tale for
mindst 33,- kr. om måneden i gennemsnit for at holde dit nummer i live til
lav takst.

--
*Fischer
Finn's brugte Ericsson telefoner: http:\\ringetoner.finnkrogh.dk\

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 16-11-02 15:53

"Zed" <zed@ihatespam.dk> wrote in news:ar5gqp$193$1@news.cybercity.dk

> * ingen minimusbrug pr måned som der er hos telmore

Telmore har vist endnu ikke gjort brug af deres regel om at de
trækker 15kr/mnd hvis man ikke selv bruger dem...

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt/undtagelse
"I am a nobody, and nobody is perfect; therefore I am perfect."

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 18-11-02 22:59

Henrik Stidsen skrev:

>Telmore har vist endnu ikke gjort brug af deres regel om at de
>trækker 15kr/mnd hvis man ikke selv bruger dem...

Korrekt.

--
Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : H S K

Dato : 18-11-02 22:26

> Telmore har vist endnu ikke gjort brug af deres regel om at de
> trækker 15kr/mnd hvis man ikke selv bruger dem...

Det har jeg heller ikke lagt mærke til - de kan også bare lige prøve på
det....

HSK